Gå til innhold

føler meg ferdig med menn og sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en kvinne på 37 år som føler meg helt ferdig med sex. Det finnes ingen sexlyst lengre, spennende og godt er det heller ikke. 

-Startet karrieren på prevensjon som 19 åring. P sprøyta. Kjæresten var en stor egoist som nektet å bruke kondom, så jeg adlydet. Fant fort ut at denne drepte all sexlyst , men brukte den alikevel i 2 år. 

-Så måtte jeg over på p piller som egentlig gjorde det samme. Her fikk jeg en kjip bivirkning og ville heller prøve minipiller. På minipiller blødde jeg i utide, men godtok at sånn var det .  Det viktigste var jo at mannen ble fornøyd. 

Jeg har møtt flere menn. En sutret fordi han måtte bruke kondom.  Han ville ikke mer fordi jeg ikke brukte piller.  Blødninger i hytt og pine ble et problem , så jeg fikk tilbake til vanlige p piller.Endte med blodpropp og sykehus. Kjæresten min ble tydelig skuffet da jeg fortalte at jeg ikke ville bruke mer sånt. Han prøvde stadig og få meg på noe, selv om jeg sa det var uaktuelt. Han sa at han måtte finne seg en elskerinne da ! kondom virker som at ikke eksisterer i norge. Menn forventer at dama går på noe. 

I tillegg har jeg møtt menn som er veldig fiksert på anal. De roter borti rompehullet og jeg liker det ikke. Jeg orker ikke og faste ei hel helg helg for at mannen skal få jukke meg i rumpa. Jeg har ikke noe fast avføringsmønster og vet aldri. Er møkk lei. 

Koser meg i stor bestemortruse og stor flanellsbukse og skjorte pysj i egen seng. flere ? 

Anonymkode: 3a9c5...30c

• Liker 34
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh herregud , du er så meg! 🤣

Anonymkode: f2fd7...1f5

• Liker 10
Skrevet

Med meg hadde du fått alt på dine egne premisser. Alltid:-).

Anonymkode: 47838...70d

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg er en kvinne på 37 år som føler meg helt ferdig med sex.

Så bra da. Sex er ingenting man MÅ ha for å leve. Det går helt fint. Du får ha lykke til i din sexfrie verden, og så håper jeg at den blir minst like bra som det du forventer :) 

Anonymkode: 647e8...ee5

• Liker 6
Skrevet

Samme her. Når valget er mellom dårlig sex og ego menn eller ingen sex, velger jeg det siste.

Anonymkode: 3bfb8...00a

• Liker 19
Skrevet

Sex er overvurdert. Jeg er kvinne og 27.

Anonymkode: 11261...60a

• Liker 15
Skrevet

Høres jo mer ut som du har vært uheldig med de fjompenissene du har hatt sex med. Er sikker på det finnes ok menn der ute. Om du liker sex i utgangspunktet så får du finne deg en grei mann heller.

Jeg er mann 37 og føler meg ferdig med sex fordi det ikke gir meg noen ting. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg er en kvinne på 37 år som føler meg helt ferdig med sex. Det finnes ingen sexlyst lengre, spennende og godt er det heller ikke. 

-Startet karrieren på prevensjon som 19 åring. P sprøyta. Kjæresten var en stor egoist som nektet å bruke kondom, så jeg adlydet. Fant fort ut at denne drepte all sexlyst , men brukte den alikevel i 2 år. 

-Så måtte jeg over på p piller som egentlig gjorde det samme. Her fikk jeg en kjip bivirkning og ville heller prøve minipiller. På minipiller blødde jeg i utide, men godtok at sånn var det .  Det viktigste var jo at mannen ble fornøyd. 

Jeg har møtt flere menn. En sutret fordi han måtte bruke kondom.  Han ville ikke mer fordi jeg ikke brukte piller.  Blødninger i hytt og pine ble et problem , så jeg fikk tilbake til vanlige p piller.Endte med blodpropp og sykehus. Kjæresten min ble tydelig skuffet da jeg fortalte at jeg ikke ville bruke mer sånt. Han prøvde stadig og få meg på noe, selv om jeg sa det var uaktuelt. Han sa at han måtte finne seg en elskerinne da ! kondom virker som at ikke eksisterer i norge. Menn forventer at dama går på noe. 

I tillegg har jeg møtt menn som er veldig fiksert på anal. De roter borti rompehullet og jeg liker det ikke. Jeg orker ikke og faste ei hel helg helg for at mannen skal få jukke meg i rumpa. Jeg har ikke noe fast avføringsmønster og vet aldri. Er møkk lei. 

Koser meg i stor bestemortruse og stor flanellsbukse og skjorte pysj i egen seng. flere ? 

Jeg har aldri vært borti menn som ikke vil bruke kondom og som er opptatt av anal. Hvor finner dere disse typene? Hvorfor ikke bare hoppe av i svingen? Må han komme i deg liksom? 🙄 hvorfor tvinge noen til å ta piller. Hvorfor ikke si nei og kutte ut sånne menn og heller være singel?

Anonymkode: cc113...711

• Liker 3
Skrevet

ts her. Har møtt en veldig hyggelig fyr, men ble så skuffet da det viste seg at han var mest opptatt av rumpehullet, som alle de andre. huff ! hans største fantasi var å ta meg i rumpa. :( 

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

ts her. Har møtt en veldig hyggelig fyr, men ble så skuffet da det viste seg at han var mest opptatt av rumpehullet, som alle de andre. huff ! hans største fantasi var å ta meg i rumpa. :( 

Altså, leter du etter "menn" blant smågutter? Jeg kjenner meg overhode ikke igjen i denne rumpeinteressen som du speiler gjelder alle menn. 

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det der har totalt myrdet min sexlyst også.. 

• Liker 13
Skrevet

ts her. Mann 43-ektremt anal fiksert. mann 40 : ekstremt rumpefiksert, silikonpupper og string truser.  mann : 55 ekstremt analfiksert. sur for at han ikke fikk buttplugge meg. mann 42 :analfiksert og største drøm å ta meg i rumpa :( mann 40 : nekter å bruke kondom . mann 48 : tørr ikke kjøpe kondomer, analfiksert. 

• Liker 8
Skrevet

Hvem er det du finner? :P 

Anonymkode: dd169...74f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

ts her. Mann 43-ektremt anal fiksert. mann 40 : ekstremt rumpefiksert, silikonpupper og string truser.  mann : 55 ekstremt analfiksert. sur for at han ikke fikk buttplugge meg. mann 42 :analfiksert og største drøm å ta meg i rumpa :( mann 40 : nekter å bruke kondom . mann 48 : tørr ikke kjøpe kondomer, analfiksert. 

Verste jeg har hørt! :) Men kanskje du skal ta det som et kompliment? At du - tydeligvis - har en attraktiv rumpe og et rent rævhull? ;) 

Jaja. Men du trenger jo ikke tenke på det mer. Du er jo ferdig med sex og menn, og har ingen sexlyst lenger. Så bare la fortiden slippe deg. Ta livet med ro. Nyt deg selv heller :) Du finner forresten en bra "sexpartner" i helfigur fanta flesh til skarve 2-3000,- skulle du få litt sexlyst med tiden igjen :) Lykke til! 

• Liker 3
Skrevet

mange ganger har jeg vurdert og gå til sengs med et skikkelig møkkete rævhull etter diare  og bare la dem ta seg for. bønnfalle han om å slikke meg helt rein. vurderte det sterkt før jeg kastet den ene fyren på dør . 

• Liker 9
Skrevet

Jeg er 46 og har bare én gang møtt en mann som vil ha analsex, men han respekterte at jeg ikke ville. Hverken eksmann og nåværende samboer har det minste lyst, de synes begge det bare høres ekkelt ut, hvilket passer meg bra.

Hvis du ikke vil ha barn kan du jo sterilisere deg? Eller prøve spiral uten hormoner? Det brukte jeg i mange år uten trøbbel, men nå er jeg sterilisert. Synd om du legger opp sexlivet bare fordi du har vært uheldig med menn. 

Men hadde nok følt det samme som deg hvis jeg hadde dine erfaringer ;) 

• Liker 1
Skrevet

har lyst på barn. men vært uheldig der også :( har prøvd menn som ikke har barn og menn som har barn fra før.  :( 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

mange ganger har jeg vurdert og gå til sengs med et skikkelig møkkete rævhull etter diare  og bare la dem ta seg for. bønnfalle han om å slikke meg helt rein. vurderte det sterkt før jeg kastet den ene fyren på dør . 

Gjør det! Gjør det!!

Skrevet

Vi brukte kondom, hopp av i svingen eller pessar. Heldigvis ikke p-piller. Etter vi var ferdige med barn, tok jeg ansvar og fikk kuttet sædlederne. Nå er alt så mye enklere ;-). Men tilbake til utgangspunktet på spørsmålet, så håper jeg du ikke gir opp, men finner en ålreit kar..

Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Åh herregud , du er så meg! 🤣

Det var rett fra levra. Hærlig😂

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...