AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #1 Skrevet 27. januar 2021 Hei. Jeg ble forlovet i august 2020. Hadde det ikke vært for korona hadde jeg nok begynt bryllupsplanleggingen med en gang. Jeg har ikke begynt å planlegge noen ting fordi jeg har lyst til å nyte planleggingen. Jeg tenker at om korona har roet seg til sommeren kan jeg begynne å planlegge bryllup sommer 2022. Vis det er like mye korona til sommeren vurderer vi å gifte oss på tinghuset for så å ha et ordentlig bryllup noen år senere Hva tenker dere andre som er forlovet? Anonymkode: 7935d...fcd
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #2 Skrevet 27. januar 2021 Spiller det noen rolle? Dette er jo helt umulig å si. At smitten går ned til sommeren er jo forventet. Det man må se er jo hvordan dette utvikler seg til høsten igjen, også i lys av vaksinasjon. Anonymkode: c9ee2...3af
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #3 Skrevet 27. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Spiller det noen rolle? Dette er jo helt umulig å si. At smitten går ned til sommeren er jo forventet. Det man må se er jo hvordan dette utvikler seg til høsten igjen, også i lys av vaksinasjon. Anonymkode: c9ee2...3af I det store og det hele er det ikke viktig nei. Men for oss er det hyggelig å skulle gifte oss og håper selvfølgelig at det ikke blir utsatt i mange år Må man pga korona så må man Jeg vet at ingen kan vite hvordan verden og korona ser ut om 1 år. Ville bare høre hva andre i lignende situasjon tenker Anonymkode: 7935d...fcd
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #4 Skrevet 27. januar 2021 Ble også forlovet i 2020. Vi satser på våren 2022 😊 Anonymkode: 651c0...257
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #5 Skrevet 27. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ble også forlovet i 2020. Vi satser på våren 2022 😊 Anonymkode: 651c0...257 Vi får krysse fingrene for at verden er mer normal om 1 år Anonymkode: 7935d...fcd 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #6 Skrevet 29. januar 2021 Ble forlovet i desember 2018. Planla bryllup sommeren 2020 men valgte å utsette pga korona. Nå går vi all in og har booket kirke og lokale til en dato i slutten av august 2021. Skal invitere 65 gjester. Satser på det har greit, men har en plan i bakhånd dersom tiltakene krever det. Man kan ikke sette hele livet på vent heller. Anonymkode: 0cdf6...435 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #7 Skrevet 30. januar 2021 Når bør man planlegge bryllups sammenlignet med korona? Det spørsmålet skjønne jeg ikke Anonymkode: b7b75...ab4 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #8 Skrevet 1. februar 2021 Vi ble forlovet i fjor sommer, og vi gifter oss i vår Og før folk blir sure på meg, så kan jeg si at vi ønsker å ha 20 stk i bryllupet, men er fullt forberedt på å kun være oss og forlovere. Vi skal gjøre det helt etter korona-regler, og hvis noen føler det er ubehagelig så tvinger vi ingen. Vi vil gifte oss nå fordi vi vil være gift, vi vil ikke ha et enormt bryllup. Så det kommer an på størrelsen av bryllupet, ts. Høres ut som du vil ha hele pakka, og da er det naturlig å vente lengre enn oss som vil bare ha nærmeste rundt oss uansett Anonymkode: a8534...374 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå