Gjest heidi28 Skrevet 15. august 2005 #1 Skrevet 15. august 2005 Jeg fikk barn for 3 mndr siden og har nå fåt satt inn spiral. Min samboer og jeg prøvde sex for første gang etter fødselen her om dagen, men han sier at han kjenner noe som stikker inne i skjeden. Kan dette komme av spiralen? Hans penis er ganske lang og han kommer ofte litt for langt inn. Noen som har liknende erfaringer? H
Rannva Skrevet 15. august 2005 #2 Skrevet 15. august 2005 Dersom trådene er litt lange, kan de kjennes på livmorhalsen ja. Mine tråder ble klippet korte, og da jeg skulle fjerne spiralen i dag, kunne ikke legen finne dem! Nå må jeg vente en måned på gynekologtime, og ta ultralyd for å sjekke at den er der før de begynner å grave etter den.
Gjest gjest1 Skrevet 15. august 2005 #3 Skrevet 15. august 2005 Samme skjedde for min kjæreste, han kunne kjenne trådene. Var innom legen og klippet de kortere, etter det har det vært problemfritt.
Gypsy Skrevet 16. august 2005 #4 Skrevet 16. august 2005 Dra til legen og be om å få klippet trådene kortere. Dersom trådene er litt lange, kan de kjennes på livmorhalsen ja. Mine tråder ble klippet korte, og da jeg skulle fjerne spiralen i dag, kunne ikke legen finne dem! Nå må jeg vente en måned på gynekologtime, og ta ultralyd for å sjekke at den er der før de begynner å grave etter den. ← Det samme var jeg borti. Skulle fjerne spiralen hos en annen lege enn den som satte den inn, og hun greide ikke finne den. Måtte bestille ny time hos legen som satte den inn, og han fant den uten problemer og dro den ut. Dette antakelig fordi min gynekolog hadde klippet trådene helt korte, likevel syns jeg en lege bør finne en spiral som faktisk sitter der den skal.
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2005 #5 Skrevet 16. august 2005 Dersom trådene er litt lange, kan de kjennes på livmorhalsen ja. Mine tråder ble klippet korte, og da jeg skulle fjerne spiralen i dag, kunne ikke legen finne dem! Nå må jeg vente en måned på gynekologtime, og ta ultralyd for å sjekke at den er der før de begynner å grave etter den. ← Det var faktisk morsomt...håper de finner den da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå