AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #1 Skrevet 27. januar 2021 når jeg er alene kommer tvilen på om dette er riktig. Blir så sliten av det. Vi koser oss og har det veldig bra når vi er sammen,har aldri møtt en så god og snill mann og jeg er veldig glad i han. Men hvorfor kommer disse tankene når vi ikke er sammen? Prøver å tenke på om hvordan det hadde vært uten han og blir trist av tanken,men samtidlig så tenker jeg også at det hadde vært greit også. 🤷♀️ Anonymkode: d69fe...378
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #2 Skrevet 27. januar 2021 Hmm har dere vært sammen lenge? Det vil alltids være litt perioder hvor det går litt opp og ned, kanskje det er noe som bør ryddes opp i? Anonymkode: db12d...2c7
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #3 Skrevet 27. januar 2021 Jeg har det på samme måte. Fint når vi er sammen, men tvilen kommer når jeg er alene. Anonymkode: 9fc83...49d 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #4 Skrevet 27. januar 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg har det på samme måte. Fint når vi er sammen, men tvilen kommer når jeg er alene. Anonymkode: 9fc83...49d Håper ikke du er mann,så det er kjæresten min som skriver dette 🙈 Anonymkode: ceae3...c86
Gjest Smeltemann Skrevet 27. januar 2021 #5 Skrevet 27. januar 2021 Tar et enkelt svar mange kvinner kommer med her. DUMP
KoopaTroopa Skrevet 27. januar 2021 #6 Skrevet 27. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): når jeg er alene kommer tvilen på om dette er riktig. Blir så sliten av det. Vi koser oss og har det veldig bra når vi er sammen,har aldri møtt en så god og snill mann og jeg er veldig glad i han. Men hvorfor kommer disse tankene når vi ikke er sammen? Prøver å tenke på om hvordan det hadde vært uten han og blir trist av tanken,men samtidlig så tenker jeg også at det hadde vært greit også. 🤷♀️ Anonymkode: d69fe...378 Hva er tankene som gjør deg usikker da?
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #7 Skrevet 27. januar 2021 Jeg hadde det sånn i mange måneder i starten. Skjønte etterhvert at det dreide seg om at jeg var redd for å binde meg, at jeg skjønte at jeg nå skulle «seal the deal» og ikke date masse gutter og være fri lengre. Frykten gjorde at jeg lette etter feil hos ham. Var også mye usikker på meg selv om jeg var bra nok osv. Nå har vi vært sammen i 1 år og disse tankene forsvant gradvis etterhvert som vi ble bedre kjent og jeg ble tryggere. Nå har vi det veldig bra Anonymkode: 64a73...523 3
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #8 Skrevet 27. januar 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): når jeg er alene kommer tvilen på om dette er riktig. Blir så sliten av det. Vi koser oss og har det veldig bra når vi er sammen,har aldri møtt en så god og snill mann og jeg er veldig glad i han. Men hvorfor kommer disse tankene når vi ikke er sammen? Prøver å tenke på om hvordan det hadde vært uten han og blir trist av tanken,men samtidlig så tenker jeg også at det hadde vært greit også. 🤷♀️ Anonymkode: d69fe...378 Oi. Dette kunne vært skrevet av meg. Har vært sammen med min i 3 måneder. Når vi er sammen skjønner jeg ikke skepsisen jeg kjenner ellers. Når vi ikke har møttes på noen dager går jeg med tanker om å dumpe han. De siste dagene har jeg begynt å nesten kjenne avsmak. Føler jeg skal dumpe ham og bli kvitt han på et vis men vet ikke hvorfor. Anonymkode: 39a7b...0c2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå