Gå til innhold

Barn som vil sove i foreldrene sin seng

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når barnet kommer inn til dere hver natt hva gjør dere da? Følger barnet tilbake eller lar barnet sove hos dere? Har sett en del på Supernanny å der lærer hun foreldrene til å følge barnet til sin egen seng, hver eneste gang barnet kommer inn på foreldrene sitt soverom. Ble bare nygjerrig på hva som er mest vanlig å gjøre.

Anonymkode: 608f0...7de

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Når barnet kommer inn til dere hver natt hva gjør dere da? Følger barnet tilbake eller lar barnet sove hos dere? Har sett en del på Supernanny å der lærer hun foreldrene til å følge barnet til sin egen seng, hver eneste gang barnet kommer inn på foreldrene sitt soverom. Ble bare nygjerrig på hva som er mest vanlig å gjøre.

Anonymkode: 608f0...7de

Burde gjort det... men er altfor trøtt og våkner ikke alltid 🙈 ungen er 4.5 og det skjer hver natt. Nå som baby snart kommer må vi virkelig begynne å ta med barnet tilbake til egen seng.

Anonymkode: df9a1...397

Skrevet

Gjør ikke noe. Ikke alltid jeg merker det før klokka ringer på morgen.

Anonymkode: baaa3...e67

Skrevet

Jeg merker det ikke, så da er det litt vanskelig å følge tilbake. Og de kommer vel inn fordi de trenger det...

Anonymkode: e3334...72b

• Liker 6
Skrevet

Jeg sier "åå så koselig, kom og legg deg ved siden av mamma, så kan vi sove" ❤️ også gir jeg henne en stor kos. 

Synes det er hyggelig, jeg da. 

Anonymkode: bc74f...178

• Liker 21
Skrevet

Tillater det.

De er alltid velkomne, for én natt vil det være siste natten de kommer inn for å sove med oss.

Den følelsen når de smyger seg oppi senga og lager søte gryntelyder fordi de føler seg så trygge med oss - ubetalelig. 

Men jeg føler kanskje ekstra på det da jeg vokste opp uten kjærlige foreldre.

Anonymkode: 518d0...0ea

• Liker 17
Skrevet

5 åringen får sove med oss om han kommer inn ❤️ Han kommer til og med med egen pute og dyna si haha, helt klar for å sove med mamma og pappa. En dag så slutter han med det, så det er bare koselig enn så lenge - selvom jeg er ganske gravid og det kommer en baby snart også. 

Anonymkode: 50893...d3f

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Tillater det.

De er alltid velkomne, for én natt vil det være siste natten de kommer inn for å sove med oss.

Den følelsen når de smyger seg oppi senga og lager søte gryntelyder fordi de føler seg så trygge med oss - ubetalelig. 

Men jeg føler kanskje ekstra på det da jeg vokste opp uten kjærlige foreldre.

Anonymkode: 518d0...0ea

❤️ 

Å bli vekket med myke barnearmer rundt deg er beste måten å våkne 😊

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

5 åringen får sove med oss om han kommer inn ❤️ Han kommer til og med med egen pute og dyna si haha, helt klar for å sove med mamma og pappa. En dag så slutter han med det, så det er bare koselig enn så lenge - selvom jeg er ganske gravid og det kommer en baby snart også. 

Anonymkode: 50893...d3f

Akkurat sånn er det her også 🥰 tar det med knusende ro, for det slutter nok av seg selv en dag. 

Lykke til med innspurten av svangerskapet😊

Anonymkode: ba1fa...6b5

• Liker 2
Skrevet

Kommer ann på dagsformen min egentlig. Viss jeg kjenner at i natt måå jeg sove en hel natt,så følger jeg ungen tilbake. Jeg klarer ikke sove så godt når ungen har føtter og armer overalt på meg. Men viss jeg har sovet veldig bra mange netter og det ikke er krise med ei litt dårlig natt så lar jeg ungen få bli.. fikk aldri komme inn til forldrene mine når jeg var liten. Soverommet dems var  strengt forbudt for oss barna.Har nødig lyst at ungen min skal ha det slik.

Anonymkode: cda55...bda

• Liker 1
Skrevet

Sønnen har stor seng, så en av oss legger oss med ham. Ser ikke poenget med å avvenne det. Han er trygg og vi får sove hele natta. Vinn-Vinn

Anonymkode: 606e2...0e2

• Liker 3
Skrevet

Her har vi latt dem sove med oss når de har villet det selv. Ble skilt for snart tre år siden, og flyttet til en leilighet med bare to soverom. Og har tre barn. De to eldste på 14 og 11 deler rom med køyeseng. Minstemann på 9 deler dobbeltsenga med meg. Og det er sååååå koselig! ❤️ 
11-åringen sovner i sin egen seng hver kveld, men kommer som regel tuslende inn til oss i løpet av natten. Så da ligger vi der alle tre. 🥰🥰🥰 

Jeg nyyyyyyter det så lenge jeg kan! En vakker dag tar det slutt... 

Skal sies at eldstemann aldri har vært noe fan av å sove med oss foreldrene. Men barn er forskjellige. ☺️

Anonymkode: 7caa6...d12

• Liker 2
Skrevet

De får sove hos meg. Litt trangt med tre barn i sengen, men veldig koselig. 

Anonymkode: d90ff...c58

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg sier "åå så koselig, kom og legg deg ved siden av mamma, så kan vi sove" ❤️ også gir jeg henne en stor kos. 

Samme her

Skrevet

Har en på åtte, han kommer inn hvis han våkner. Bare koselig. Veldig få konfirmanter som sover i samme seng som foreldrene. 

Anonymkode: a16e6...7c0

• Liker 1
Skrevet

Lar dem få sove hos i senga , er det perioder vi voksene er trøtte og trenger å sove i fred bytter vi seng med barn

Anonymkode: df8b1...173

Skrevet

Får helt vondt når jeg leser at barn som kommer luskende inn til foreldrene blir avvist. De er barn, selv om de er "store" . Husker selv da jeg var barn og våknet om natten, hadde kanskje drømt noe vondt. Jeg hadde det trygt og godt, ikke mørkredd heller, men var så vidt jeg turte springe gjennom gangen og inn til mamma og pappa. Kan ikke forestille meg hvordan jeg hadde følt det om jeg ble sendt tilbake på rommet mitt🥺

Anonymkode: bda4d...fad

• Liker 6
Skrevet

Veldig velkommen her! 

Så her sover vi ofte i samme seng, både mannen, 3 åringen, baby på 8 mnd og meg. 

Elsker det! Jeg føler det er de øyeblikkene jeg fikk barn for 😅 Er så koselig 😊

Kam hende jeg tar tilbake de ordene om noen år da 😂

• Liker 1
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Samme her. 

Mine foreldre avviste meg aldri på natta, og siden jeg alltid har hatt et "godt" søvnmønster velger jeg å gjøre det samme som dem. 😊 

Skrevet

Her er 3-åringen hjertelig velkommen hver natt mellom 2 og 5 en gang. Hun legger seg lydløst ned og borrer ansiktet inn i mitt. Det beste som finnes! 🥰

Anonymkode: bd737...c15

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...