AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #1 Skrevet 27. januar 2021 En elektriker ble bestilt av utleier for å gjøre noen grunnleggende kontroller, og stormet av gårde etter at jeg spurte om han hadde et munnbind han kunne bruke. Pga. korona. 5 minutter senere er strømmen til leiligheten min (og bare leiligheten min) blitt kuttet, og jeg registrerte at han kjørte bort umiddelbart etter dette. Den nye elektrikeren som ble sendt av utleieren, var ikke i stand til å løse problemet før etter flere timer. Det er fikset nå. Jeg aner ikke hva som var galt, men det ser ut til at den første fyren har tatt noe fra hovedsikringen eller bygningen for å med vilje kutte min strøm. Bygget har et sikringsskap i hver leilighet, og et hovedsikringsskap i byggets første etasje. Utleier har tatt tak. Jeg har detaljene om denne fyrens arbeidsgiver. Jeg lurer bare på om det er noe mer formelt jeg kan gjøre enn å klage til arbeidsgiveren? 🤷🏼♀️ Anonymkode: 4c301...e93
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #2 Skrevet 27. januar 2021 Haha helt sikkert. Anonymkode: 6d3db...046 6
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #3 Skrevet 27. januar 2021 Høres troverdig ut. Anonymkode: 446f5...cdb
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #4 Skrevet 27. januar 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: En elektriker ble bestilt av utleier for å gjøre noen grunnleggende kontroller, og stormet av gårde etter at jeg spurte om han hadde et munnbind han kunne bruke. Pga. korona. 5 minutter senere er strømmen til leiligheten min (og bare leiligheten min) blitt kuttet, og jeg registrerte at han kjørte bort umiddelbart etter dette. Den nye elektrikeren som ble sendt av utleieren, var ikke i stand til å løse problemet før etter flere timer. Det er fikset nå. Jeg aner ikke hva som var galt, men det ser ut til at den første fyren har tatt noe fra hovedsikringen eller bygningen for å med vilje kutte min strøm. Bygget har et sikringsskap i hver leilighet, og et hovedsikringsskap i byggets første etasje. Utleier har tatt tak. Jeg har detaljene om denne fyrens arbeidsgiver. Jeg lurer bare på om det er noe mer formelt jeg kan gjøre enn å klage til arbeidsgiveren? 🤷🏼♀️ Anonymkode: 4c301...e93 Tvilsomt, prøv igjen Anonymkode: d1598...345
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #5 Skrevet 27. januar 2021 hva fan😂kg er underholdning i en grå hverdag😝 Anonymkode: a8a75...f6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå