*M* Skrevet 15. august 2005 #1 Skrevet 15. august 2005 Ingen akutten i dag? Har serien byttet dag? J**** TV3
Gjest miracle ikke innlogget Skrevet 15. august 2005 #2 Skrevet 15. august 2005 jepp jeg har ikke hørt noe angående dette, men sjekket opp med tv3 sine sider og akutten er i sin 11 sesong, og tar dermed en velfortjent pause,,, mente nå de da.... jeg fikk ikke medmeg forrige mandagen egnag..oppdatering?
Gjest Gjesta Skrevet 16. august 2005 #3 Skrevet 16. august 2005 )(#%(¤&#"&& TV3, de tar seg sånne friheter hele tiden!!!!! Dette er ikke første gang!!
tøydukke Anna Skrevet 16. august 2005 #4 Skrevet 16. august 2005 (endret) Jeg satt virkelig å :klø: i går kveld. -Hadde gledet meg til ny Akutten-episode... Men det har da virkelig ikke gått en hel sesong nå siden det begynte igjen??? Skikkelig dårlig gjort å slutte nå, særlig når de sender et teit nanny-program i stedet. Jeg vil ha Akutten! :grine2: Endret 16. august 2005 av tøydukke Anna
inar Skrevet 16. august 2005 #5 Skrevet 16. august 2005 Jeg og vil ha Akutten.... Ble så skuffet når de sendte teit nanny serie, er det mulig
*M* Skrevet 16. august 2005 Forfatter #6 Skrevet 16. august 2005 Tror jeg sender en mail til tv3 og hører hvorfor og når det kommer tilbake igjen. Skal holde dere oppdatert.
*M* Skrevet 16. august 2005 Forfatter #8 Skrevet 16. august 2005 Her er svaret på mailen: pga. at vi har ligget for tett opp til USA har vi som regel ikke kunnet vise en sesong helt ferdig. Derfor har vi kommet i "utakt", dvs. vi startet med de siste episodene av sesong 10 i juni, og gikk rett over i sesong 11. Nå har Akutten en pause mens vi viser Nannyhjelpen, men er planlagt å komme tilbake i høst når Nannyhjelpen er ferdig. Det blir ca. oktober. Altså må vi vente helt til oktober!!
tøydukke Anna Skrevet 16. august 2005 #9 Skrevet 16. august 2005 Sååååå lenge... Men likevel, det er jo godt å vite at vi har Akutten å kose oss med når høstmørket virkelig kryper på... Tenk om vi hadde måttet vente til over jul!
inar Skrevet 16. august 2005 #10 Skrevet 16. august 2005 Takk M for at du mailet de, bare vente til oktober da.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå