Aragorn ll Elessar Skrevet 27. januar 2021 #1 Skrevet 27. januar 2021 https://www.buzzfeed.com/stefysidau/build-a-house-and-we-will-guess-if-you-are-single-e667e693fr I følge denne testen er jeg i et forhold. In a relationship Looks like you're in a relationship! Good for you! I hope you and your partner are happy! Heldigvis er dette feil 2
GammelKaktus Skrevet 27. januar 2021 #2 Skrevet 27. januar 2021 Uffameg, jeg fikk og opp at jeg var i forhold, det er jeg heldigvis ikke. Men disse testene har jo gitt meg mange rare svar så det er jo ikke akkurat overraskende at de tok feil igjen. 😄 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 27. januar 2021 #5 Skrevet 27. januar 2021 It´s Complicated Vel, syns ikke det er så komplisert å være singel 😂
Entern Skrevet 2. desember 2021 #7 Skrevet 2. desember 2021 It's complicated Looks like things are a little complicated at the moment. That's ok! We all go through rough patches. We're sending you support and love, and we hope you'll be able to figure out what's best for you! Så rart, jeg er singel 🤔 1
Gjest Cid Skrevet 3. desember 2021 #8 Skrevet 3. desember 2021 Trodde i et øyeblikk at @Aragorn ll Elessar var tilbake 😕 Rart uten han på sosial prat
Gjest Cid Skrevet 3. desember 2021 #9 Skrevet 3. desember 2021 It's complicated Looks like things are a little complicated at the moment. That's ok! We all go through rough patches. We're sending you support and love, and we hope you'll be able to figure out what's best for you!
Gjest Cid Skrevet 3. desember 2021 #10 Skrevet 3. desember 2021 Entern skrev (På 2.12.2021 den 13.57): It's complicated Looks like things are a little complicated at the moment. That's ok! We all go through rough patches. We're sending you support and love, and we hope you'll be able to figure out what's best for you! Så rart, jeg er singel 🤔 Samme her 😆
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå