Gå til innhold

Rimming og bakterier??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hører overalt (av venner og i podcaster) at rimming (altså slikke anus) er en greie som blir mer og mer vanlig å holde på med nå i sexlivet til folk. 

Men jeg skjønner ikke, kan ikke det nesten være litt farlig? Selv om man er nyvasket og ren, så er det jo fortsatt stor sannsynlighet for at det er noen avføringspartikler eller baterier igjen der bak, og om man slikker på det området vil man jo høyst sannsynlig få i seg noe.

Jeg vet ikke, kanskje det ikke er SÅ farlig å få i seg disse bakteriene likevel? 

Anonymkode: 56cae...41f

Videoannonse
Annonse
Gjest Alterego666
Skrevet

Aldri vært noe problem her i gården. 

Skrevet

Aldri vært et problem her heller.

Men selv om det fremstår som vanlig, så er det jo ikke noe du må gjøre med mindre du selv har lyst til det.

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet
myrfivel skrev (37 minutter siden):

Aldri vært et problem her heller.

Men selv om det fremstår som vanlig, så er det jo ikke noe du må gjøre med mindre du selv har lyst til det.

Det er sant. Viktig presisering som gjelder all seksuell aktivitet.

Skrevet

Jeg drev å skulle kysse på hendene til en eks av meg og fikk en skikkelig streptikokk-halsbetennelse. Viste seg at han ikke vaska seg så bra. Hadde vel daua om jeg skulle drevet med rimming.

Anonymkode: 7b8ff...7b3

Skrevet

Jeg og kjæresten min rimmer hverandre ganske ofte. 

Har aldri hatt noen problemer med det, men god renslighet og vask i forkant er et must selvfølgelig 🙂 

Skrevet
1 hour ago, Alterego666 said:

Det er sant. Viktig presisering som gjelder all seksuell aktivitet.

Jepp, og som du sier: Det gjelder all seksuell aktivitet 🙂 

Skrevet

Jeg og mannen rimmer hverandre også men selvfølgelig nydusjet. Aldri hatt noe problem med det. Men hvis man ikke er renslig nok så er det kanskje annerledes

Skrevet (endret)

Skjønner meg virkelig  ikke på dette. Min nese og tunge skal ikke i nærheten av anus. Men er det noe begge ønsker, er det bare å stå på

Endret av Pingvinen
  • Liker 2
Skrevet

Jeg elsker både å gi og å få, når det gjelder trimming. For meg og min partner er det en helt naturlig del av oralsex. Det gjelder også selv når vi ikke er nydusja, MEN; vi har bildet, og vi bruker det hver gang etter vi har vært på do på den måten..

Anonymkode: 4f36a...7e5

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg elsker både å gi og å få, når det gjelder trimming. For meg og min partner er det en helt naturlig del av oralsex. Det gjelder også selv når vi ikke er nydusja, MEN; vi har bildet, og vi bruker det hver gang etter vi har vært på do på den måten..

Vi har bidet* mente jeg å skrive.

Skrevet

Folk med bakteriefobi mener jo du kan dø av å ikke skifte kjøkkekluten. Ja i teorien kan du bli syk av det meste, men 99,999999 % av alle bakterier er ufarlige og styrker heller imnunforsvaret ditt. Slikker du stumpen til partneren din så blir kroppen din rask vant til disse bakteriene. 

Kos deg! ❤️

Anonymkode: 74121...9bf

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.1.2021 den 11.04):

Jeg hører overalt (av venner og i podcaster) at rimming (altså slikke anus) er en greie som blir mer og mer vanlig å holde på med nå i sexlivet til folk. 

Men jeg skjønner ikke, kan ikke det nesten være litt farlig? Selv om man er nyvasket og ren, så er det jo fortsatt stor sannsynlighet for at det er noen avføringspartikler eller baterier igjen der bak, og om man slikker på det området vil man jo høyst sannsynlig få i seg noe.

Jeg vet ikke, kanskje det ikke er SÅ farlig å få i seg disse bakteriene likevel? 

Anonymkode: 56cae...41f

Tviler sterkt på at rimming er så veldig vanlig - at det er 50-50 lissom :ler: Men det har sikkert blitt mye vanligere og spes blant de yngre generasjonene.

Med en Frisk  og fast partner som er nyvasket så er sannsynligheten for at du blir syk liten.  Er ikke personen frisk så vil du bli veldig syk.

Men du kan ikke få e.coli f.eks. hvis ikke partneren din er syk og har e.coli. 

Du kan også - de fleste blir det en gang i blant - bli matforgiftet når du spiser mat ute/hjemme også. Det er fordi du har fått i deg bakterier, e.colie eller andre ting.  Du vil vel ikke påstå at det generelt sett er farlig å spise mat for det?

Eller om du gir oralsex vaginalt, dama er ikke nyvasket, tørket seg feil vei eller lignende så er det garantert at du vil få de samme bakteriene i munnen - vaginaen ligger som kjent ikke 4 meter fra analen.  Hvorfor tror du damer ofte får urinveisinfeksjon? Fordi tarmbaketerier kommer inn i urinrøret, og urinrøret er plassert? Ja, nettopp der du slikker.

Det viktigste er at folk ikke lar seg presse og kun gjør ting de selv ønsker! Hver får ta sine egne valg. Personlig så hadde jeg aldri ønsket å  nærme meg en dame som rimmer mannfolk og har rimmet en haug av mannfolk, men det er meg.

Anonymkode: ddb61...cc3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...