Gjest Mariluu Skrevet 27. januar 2021 #1 Skrevet 27. januar 2021 Hvordan synes du det er å leve med bonusbarn? Jeg har selv to bonusbarn på under 10 år. Selv synes jeg det kan være frustrerende, slitsomt men også koselig. Vi er et ungt par i midten av 20 årene.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #2 Skrevet 27. januar 2021 Slitsomt, frustrende og det beste som er 😊 5 åringen er min klegg som henvender seg til meg for alt fordi faren ikke er kul nok 😅 Hun på 8 liker oss like godt begge to selv om hun syns faren er kulest. Jeg er nok litt strengere enn samboer på ting. Vi kan diskutere helt håpløse temaer, le og kose oss. Men skal ærlig innrømme når hun på 8 ikke får vilja si og hun flyr i flint. Da må jeg svelge kameler. Men vi snakker ut etterpå og harmonien er tilbake 😊 Anonymkode: a0a64...4a0
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #3 Skrevet 27. januar 2021 Mariluu skrev (2 timer siden): Hvordan synes du det er å leve med bonusbarn? Jeg har selv to bonusbarn på under 10 år. Selv synes jeg det kan være frustrerende, slitsomt men også koselig. Vi er et ungt par i midten av 20 årene. Fint og slitsomt. Har barn selv.. Anonymkode: 642d4...d53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå