AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #1 Skrevet 27. januar 2021 Hvordan oppførte dere mot partner ? Anonymkode: 7e59b...115
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #2 Skrevet 27. januar 2021 Jeg var som jeg pleier, i godt humør. Slet ikke med noen humørsvingninger i svangerskapet. Anonymkode: c0ac1...2cc 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #3 Skrevet 27. januar 2021 Som vanlig (ifølge partneren også, det er ikke jeg som er blind for egne humørsvingninger altså). Anonymkode: 33b8a...7ef
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #4 Skrevet 27. januar 2021 Skal sies: han oppførte seg utrolig bra i svangerskapet også. Tok masse hensyn til at jeg var sliten og kvalm og at ting etter hvert var vanskelig med svær mage, så han tok seg av mer husarbeid og ved senere svangerskap eldre barn, så jeg fikk hvile mer. Hadde jeg hatt en sånn dritt som ikke tok NOE hensyn til graviditeten, og var sur fordi jeg ikke var like "flink" med husarbeid som vanlig, hadde jeg nok vært adskillig mer irritert på ham. Anonymkode: 33b8a...7ef 3
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #5 Skrevet 27. januar 2021 Jeg har vært en del irritert dessverre. Det er kun nå på tampen(de siste tre ukene, termin til helgen) han har bidratt mer hjemme, vært forståelsesfull og gjort ting av fri vilje. Han har sovet til langt utpå ettermiddag, for å så spille, dra ut med kompiser både edru og ikke edru, ikke ryddet, ikke vasket klær, han har ikke gjort noen verdens ting, men blitt sur fordi jeg har gjort alt. Så jeg har vært veldig sint på han. Ikke nødvendigvis bare pga hormoner, men fordi jeg har sliti meg ut, trosset smerter, for å holde dyr og hjem vedlike uten noe som helst hjelp. Anonymkode: 9cb29...4ce 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #6 Skrevet 27. januar 2021 Som vanlig. Selv om hormonene herjer til tider, så klarer jeg å oppføre meg. Anonymkode: 4cdda...135
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #8 Skrevet 27. januar 2021 Litt både/og .. Tror ikke at jeg er sånn altfor heks, men når han feks begynner å ha brytekamp med 5 åringen i senga ved leggetid og jeg aller helst vil at 5 åringen skal sove så jeg kan slappe av; så kan det hende at jeg blir litt mer grinete enn ellers, det må jeg bare innrømme. Men sånn alt i alt så er jeg vel som jeg pleier. Tror jeg. Anonymkode: e1af1...1cc
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #10 Skrevet 28. januar 2021 Både og. Kan bli sur og forbanna på han ofte. Hvertfall når han påstår jeg er lat. Skulle ønske menn fikk gå igjennom dette så de forstod hvordan det var. Anonymkode: 7c8db...efb 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #11 Skrevet 28. januar 2021 Jeg tror nok HAN mente jeg var ganske hormonell, for jeg var en del sur, men i mine øyne var det situasjonen og ikke hormonene som gjorde meg sur. Han tok svært lite hensyn til at jeg var gravid i graviditeten. Jeg var i full jobb og var "bare" sliten og trøtt, så han skjønte nok ikke alvoret i hvor lite overskudd jeg hadde. Jeg er av typen som mener at jobb skal prioriteres før fritid i en slik situasjon, men jeg hadde da null overskudd etter jobb, og kunne trengt at han f.eks tok en større del av husarbeidet, noe han ikke gjorde. Anonymkode: d39b6...a96 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #12 Skrevet 28. januar 2021 Jeg har ikke vært som før, ettersom at jeg er sliten og har smerter i bekkenet, og var kvalm første trimester, men jeg klarer stort sett å oppføre meg. Jeg har dårlige dager, men da gir jeg beskjed om at i dag er jeg sur eller lei meg eller hva det måtte være. Da vet han at han skal trå forsiktig rundt meg og gi meg litt ekstra omsorg. Da går det som regel bra. Men hvis han terger meg på disse dagene så kan det fort ende med grining og sinne, selv om jeg tåler det godt til vanlig. Anonymkode: f42fd...ed8 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #13 Skrevet 28. januar 2021 Humøret har vært bra, men energien har jo vært varierende. Anonymkode: 35537...58a
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #14 Skrevet 28. januar 2021 Slet ikke noe med noe endret humør i graviditeten og formen var fin, så var som vanlig Anonymkode: 1208c...6f4
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #15 Skrevet 28. januar 2021 Har vært suuuperforelska i partner under graviditeten. Han er snill og god og hjelper til med det han makter. Er mer hormonell og blir fortere trist og opprørt, men han håndterer det så fint at det er helt umulig å være i dårlig humør mot ham. Anonymkode: 76fdd...f3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå