Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er på leting etter kule neglelakker og lurer på om noen har noen gode tips til merker? Gjerne ukjente, små bedrifter som lager bra neglelakk😄 Finnes det noe bra i Norge? Eller som iallefall sender til Norge😆 

Anonymkode: 76684...99b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva synes du er "kul" neglelakk, da? 

Jeg er veldig glad i metallic-lakker, og gjerne i psykedeliske eller knall-farger. 

De dyre neglelakkene holder som regel ikke bedre enn de billige. Essie er jo et veldig kjent merke, men de holder ikke bedre enn billig-neglelakkene, ei heller har de like gøye farger, synes jeg. 

Jeg kjøper gjerne de til 49 kr på hm, jeg, hm sitt eget merke. Kjøpte fargen "science fiction" hin dagen, det er en psykedelisk metallic sjøgrønn-skimrende farge. Så har jeg kjøpt noen til 19 kr på Cubus, neon og metallic. 

Anonymkode: 76733...e52

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Holo Taco

https://www.holotaco.com/

Dyr frakt, men veldig kule neglelakker

Anonymkode: fb8b6...926

Ah, jeg digger Simply Nailogical😁 Men har ikke klart å overtale mannen til at neglelakk er verdt den frakten😆 Skulle så gjerne funnet andre, gode liknende merker som var mer tilgjengelige!

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg er veldig glad i metallic-lakker, og gjerne i psykedeliske eller knall-farger. 

De dyre neglelakkene holder som regel ikke bedre enn de billige. Essie er jo et veldig kjent merke, men de holder ikke bedre enn billig-neglelakkene, ei heller har de like gøye farger, synes jeg. 

Jeg kjøper gjerne de til 49 kr på hm, jeg, hm sitt eget merke. Kjøpte fargen "science fiction" hin dagen, det er en psykedelisk metallic sjøgrønn-skimrende farge. Så har jeg kjøpt noen til 19 kr på Cubus, neon og metallic. 

Takk for tipsene!! Med kule mener jeg bare noen litt mer utenfor boksen enn det ofte de store merkene er, selv om også de glimter til å blant! Jeg vil sjekke ut de du nevnte😁

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Kjøpte akkurat den fra hm! Blir gøy å se når den kommer i posten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...