AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #1 Skrevet 27. januar 2021 Hei! Jeg vet babyer kan ha en søvnregresjon rundt 4 mnd, men jeg synes i så fall denne er ganske ekstrem 😅 Har vært vant til at vår har våknet annenhver eller hver halvannen time hele natta for å bli ammet i søvn videre, men nå er det slik at han enten ikke sovner av ammingen, eller sovner, men våkner igjen 5-10 min etterpå. Noen ganger fungerer det å bysse, holde rundt osv, men det er et evig styr hver time hver natt. Han hylskriker om han ikke får puppen, så det må jeg alltid gi uansett. Det fører til magevondt, tror jeg. Kan vi avvenne med å amme videre i søvn allerede nå (prøve at pappaen tar han noen netter), eller er han for liten? Han er så trett hele dagen pga. dårlig søvn på natta. PS: Han trenger ikke å bli ammet i søvn når han legger seg for kvelden, og da sover han også for så vidt alt fra 3-5 timer i strekk, før det begynner som beskrevet. Anonymkode: 8c3e5...687
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #2 Skrevet 27. januar 2021 Høres ut som 4 mnd søvnregresjon ja 😅 Er ofte anbefalt å ikke gjøre for store endringer under et utviklingssprang. Så ville nok avventet med å avvenne puppen. Men bruk tiden til å lage en plan for avvenning når ting roer seg, avlast hverandre og innføre andre soveassosiasjoner som sutteklut, white noise osv... Som vil komme godt med når du starter avvenning. Last ned appen lille mini. Kjempe mange gode tips. Anonymkode: a9993...2e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå