Gjest Snart gift er gift :) Skrevet 15. august 2005 #1 Skrevet 15. august 2005 Kan noen anbefale meg et renseri i Stavanger-området? Noen ide om hva det koster å få renset brudekjole med slep?
Smashing Skrevet 16. august 2005 #2 Skrevet 16. august 2005 Her fant jeg en side over renserier i Stavanger: http://www.renseriet.as/sidene/butikkerogmeny.htm Der står det også at det koster: Plagg 22 Brudekjole m/slep kr. 522 for å rense. Det var jo ikke så dyrt egentlig. Du får sjekke det ut. Lykke til
Sniglå Skrevet 16. august 2005 #3 Skrevet 16. august 2005 På Kvadrat er det jo et renseri. Nede, ved posten og apoteket....
Gjest gjest Skrevet 16. august 2005 #4 Skrevet 16. august 2005 jeg betalte 550 kr for å få renset kjolen min på det renseriet som "sniglå" refererer til..
solisol Skrevet 17. august 2005 #5 Skrevet 17. august 2005 Bare ikke bruk det renseriet på Arkaden.. De har ødelagt mange av mors klær. Kan ikke faget sitt i det heletatt. De på kvadrat er flinke.
Vimsevips Skrevet 17. august 2005 #6 Skrevet 17. august 2005 Jeg ringte brudesalongen på Madla, for å høre hvem de anbefalte. De sa de brukte renseriet på Arkaden. Da jeg skulle levere kjolen der derimot ville de ikke ta imot den. De anbefalte den i Kirkegata i Stavanger. Var der også, men de anbefalte meg å vaske den i maskina hjemme på 30 grader. Så jeg gjorde det, og det gikk fint, kjolen min er i duchess silke. Dermed vet jeg ikke om de er å anbefale eller ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå