Gå til innhold

Hvor mange oppvaskkoster har dere?😅

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en til panner, gryter og sånt som er "ekle", en til utstyr som blir brukt "direkte" til munnen - som glass, matbokser, fat osv, også har jeg en som blir brukt til kattene sine ting, og til slutt en som blir brukt til å vaske av alt som er skittent, flekkete, matrester🙈😅 Vi har altså oppvaskmaskin, men det er jo ikke alt den blir brukt til. 

Hvor mange er "vanlig" å ha, min mann syns jeg nesten overdriver🤷‍♀️

Anonymkode: 5f682...d38

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

1 :)

Anonymkode: fe6b2...52b

• Liker 12
Skrevet

En oppvaskkost. I tillegg har jeg en sånn "stålull-ball" til skikkelig fastbrente ting :) 

Anonymkode: 207e2...2dc

• Liker 5
Skrevet

1 til akt mulig og en på badet. Veldig handy å vaske badekar og servant. Har alltid 5 på lager. 

Anonymkode: ffd57...b5c

• Liker 2
Skrevet

1.

Den vaskes i vaskemaskinen hver gang den settes på. 

Anonymkode: 9b1a5...858

• Liker 3
Skrevet

1 til oppvask, 1 til katteskålene, 1 på badet.  

Skrevet

To. En til kaseroller og annet som gjerne har igjen litt ulekkerheter og en til resten. Har ikke oppvaskmaskin. 

Anonymkode: 7c543...cf0

• Liker 1
Skrevet

2 - en på kjøkkenet og en på badet. Og den på kjøkkenet vaskes i oppvaskmaskinen ca halvparten av gangene jeg setter den på.

Anonymkode: 5acc9...974

• Liker 1
Skrevet

2.  En til å fjerne matrester og den andre bruker jeg etterpå for å vaske helt rent. 

• Liker 1
Skrevet

To. En til å skrubbe bort matrester og en til å vaske rent.

Anonymkode: 0e48f...1cf

Skrevet

En til fett og veldig skitne ting, og en til mer rene ting og glass og bestikk og sånt.

Katten har sin egen som henger under vasken.

Anonymkode: 111a1...d21

Skrevet

Jeg vasker alle oppvaskbørster rene mellom hver bruk ved å ta såpe på og vaske rundt i vasken så det skummer, og så skylle av såpe. Da holder de seg rene og fine. 

Anonymkode: 111a1...d21

• Liker 2
Skrevet

To. En grovere, som brukes på rester som sitter fast og annet som må "skrubbes", og en til alt annet.

Anonymkode: a64fb...9d2

• Liker 1
Gjest Føsleguri
Skrevet

1 til å vaske opp med og 1 utrangert som brukes til å vaske kjøkkenvasken.

Ellers går det meste i oppvaskmaskinen.

Skrevet

1

sendes i oppvaskmaskinen ved behov 

Anonymkode: d436f...8aa

• Liker 1
Skrevet

1 oppvaskbørste til stekepanne, ellers benytter jeg oppvasksvamper, hvor jeg har tre stykk, en til øl glass, en til vanlig oppvask og en til å vaske selve kummen.  De blir ikke brukt like mye nå som jeg har oppvaskmaskin, men greit å ha når man skal vaske stekepanne, øl-glass og annet som ikke tåler maskinen.

Anonymkode: 6ad34...af0

Skrevet

1 stk. vasker kun panner for hånd. Resten tar oppvaskmaskinen. Har klorspray som jeg kan spraye på kosten innimellom 

Skrevet

Selvfølgelig 2. 

Den ene er til stekepanner og kjeler, og ta bort overflødig matrester på tallerkener og bestikk. Den andre er for å vaske rent med. 

Anonymkode: 2509d...c8a

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

1, til de tingene som ikke kan i oppvaskmaskinen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...