AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #1 Skrevet 27. januar 2021 Har bodd sammen i snart 6 år. Han har barn fra før og sa i starten at han ønsket seg fler. Nå har jeg blitt veldig klar for barn, og luftet tankene første gang for et halvt år siden uten hverken positiv eller negativ respons fra han. Nå tok jeg det opp igjen og fikk vite at han ikke ønsker fler barn, fordi han er lei av barn. Jeg VIL virkelig ha barn. Han er super å være med, men jeg vil mer enn bare være kjærester. Jeg vil ha en hel familie. Jeg har egentlig ikke noe spørsmål jeg trenger svar på. Jeg er bare så veldig lei meg nå og trenger å lufte tankene. Anonymkode: c451f...9b8 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #2 Skrevet 27. januar 2021 Skjønner du er skuffa. Men barn er virkelig ikke så herlig som det høres ut. Det er SLITSOMT å ha barn altså. Hadde jeg kunne velge på nytt hadde jeg ikke fått det for det var verre enn jeg trodde, men er samtidig glad for dattera mi. alternative er jo at du lurer han da og blir gravid. Eller bare ligg sammen uten beskyttelse, så vips så blir du gravid på p -piller gitt 😅 Anonymkode: ed1a5...f71 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #3 Skrevet 27. januar 2021 Jeg er både forbanna og lei meg. Føler meg litt lurt Anonymkode: c451f...9b8 18
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #4 Skrevet 27. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skjønner du er skuffa. Men barn er virkelig ikke så herlig som det høres ut. Det er SLITSOMT å ha barn altså. Hadde jeg kunne velge på nytt hadde jeg ikke fått det for det var verre enn jeg trodde, men er samtidig glad for dattera mi. alternative er jo at du lurer han da og blir gravid. Eller bare ligg sammen uten beskyttelse, så vips så blir du gravid på p -piller gitt 😅 Anonymkode: ed1a5...f71 Jeg har jo levd med bonusbarn og vet at det kan være slitsomt. Men jeg synes også det er koselig, og hadde vært veldig koselig med ett eget som bare er hos oss, og ikke flytter annenhver uke. Det var sikkert bare tull det siste der, men føler for å svare seriøst likevel🙈 Å lure han skjer ikke, det er dårlig gjort. Han «lurte» meg ved å plutselig ombestemme seg, men det er grovere å lure til seg barn. Anonymkode: c451f...9b8 31
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #5 Skrevet 27. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg er både forbanna og lei meg. Føler meg litt lurt Anonymkode: c451f...9b8 Du er jo lurt Anonymkode: 7e823...74c 25
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #6 Skrevet 27. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du er jo lurt Anonymkode: 7e823...74c Både ja og nei. Følelser endrer seg jo, jeg klarer å forstå det. Han har vært igjennom alt før, og er blitt lei. Han var ikke lei for 6 år siden. Anonymkode: c451f...9b8
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #7 Skrevet 27. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har jo levd med bonusbarn og vet at det kan være slitsomt. Men jeg synes også det er koselig, og hadde vært veldig koselig med ett eget som bare er hos oss, og ikke flytter annenhver uke. Det var sikkert bare tull det siste der, men føler for å svare seriøst likevel🙈 Å lure han skjer ikke, det er dårlig gjort. Han «lurte» meg ved å plutselig ombestemme seg, men det er grovere å lure til seg barn. Anonymkode: c451f...9b8 Det hu skrev om å ha sex uten prev er jo en fin hevn da. Kan ikke nekte noen å få barn, da nekter han deg MYE bort som du går glipp av. Anonymkode: 7e823...74c
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #8 Skrevet 27. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Både ja og nei. Følelser endrer seg jo, jeg klarer å forstå det. Han har vært igjennom alt før, og er blitt lei. Han var ikke lei for 6 år siden. Anonymkode: c451f...9b8 Men da får du ta det meste av ansvaret for barnet om han ikke vil. Dette er jo noe du ønsker så jeg syns ikke han har rett i å nekte deg et biologisk barn Anonymkode: 7e823...74c
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #9 Skrevet 27. januar 2021 Du får bare gå fra han, da? Du finner sikkert noen som faktisk vil få barn. Anonymkode: e20b4...bd5 21
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #10 Skrevet 27. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det hu skrev om å ha sex uten prev er jo en fin hevn da. Kan ikke nekte noen å få barn, da nekter han deg MYE bort som du går glipp av. Anonymkode: 7e823...74c Jeg går ikke på prevensjon nå, og det vet han. Slutta da resepten gikk ut etter å ha snakka med han så han vet det. Trodde han ville ha, så vi kunne begynne prøving om noen måneder, men den gang ei. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men da får du ta det meste av ansvaret for barnet om han ikke vil. Dette er jo noe du ønsker så jeg syns ikke han har rett i å nekte deg et biologisk barn Anonymkode: 7e823...74c Jeg vil ikke ha barn med noen som egentlig ikke ønsker seg det. Jeg har lysst til å dele både graviditet og barn med noen som kan glede seg sammen med meg. Anonymkode: c451f...9b8 10
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #11 Skrevet 27. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du får bare gå fra han, da? Du finner sikkert noen som faktisk vil få barn. Anonymkode: e20b4...bd5 Ja det er det som kommer til å skje, det er derfor jeg er veldig lei meg. Jeg mister hele mannen som jeg er så glad i. Anonymkode: c451f...9b8 6
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #12 Skrevet 27. januar 2021 Jeg hadde gått, selv om jeg ikke ønsket barn med noen andre. Av prinsipp. Anonymkode: a81c6...8e1 5
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #13 Skrevet 27. januar 2021 Jeg er fortsatt ung og har tid til å finne meg en ny. Men jeg vil jo ha kjæresten jeg har levd med i mange år. Barn har blitt et så stort ønske for meg at mannen må gå😭😭 Anonymkode: c451f...9b8 17
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #14 Skrevet 27. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er fortsatt ung og har tid til å finne meg en ny. Men jeg vil jo ha kjæresten jeg har levd med i mange år. Barn har blitt et så stort ønske for meg at mannen må gå😭😭 Anonymkode: c451f...9b8 Føler med deg, men bra du kommer deg unna mens du enda har flere år på deg. Kjipt hvis du hadde vært 40 år liksom. Anonymkode: e20b4...bd5 5
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #15 Skrevet 27. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Føler med deg, men bra du kommer deg unna mens du enda har flere år på deg. Kjipt hvis du hadde vært 40 år liksom. Anonymkode: e20b4...bd5 Jeg er bare 24, så har enda 6 gode år pluss 5 mer stressende år etter det på meg😢😂😭 Hvis jeg hadde vært 40 så hadde det blitt fler barn på den mannen samme faen Anonymkode: c451f...9b8 8
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #16 Skrevet 27. januar 2021 6 dumme år har jeg nesten kasta bort! Faen jeg er så sint. Og faen jeg er så lei meg!! Har lært mye og hatt mye gleder, men nå er jeg sint! Anonymkode: c451f...9b8 10
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #17 Skrevet 27. januar 2021 Om han kommer i morgen nå å sier at han kan gå med på ett eller hva søren så kommer jeg jo aldri til å stole på noe sånt. Gidder ikke bli gravid med noen jeg ikke kan dele gleden og all babypraten med. Anonymkode: c451f...9b8 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #18 Skrevet 27. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Om han kommer i morgen nå å sier at han kan gå med på ett eller hva søren så kommer jeg jo aldri til å stole på noe sånt. Gidder ikke bli gravid med noen jeg ikke kan dele gleden og all babypraten med. Anonymkode: c451f...9b8 Skjønner godt at du er sint og skuffa. Akkurat dette med uenighet ang. barn er en dealbreaker, det er umulig å kompromisse på. Du er bare 24 år!❤ Nå må du ta deg sammen og gå, bruke litt tid på å sørge og så se fremover Anonymkode: 7f790...5a3 5
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #19 Skrevet 27. januar 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Skjønner godt at du er sint og skuffa. Akkurat dette med uenighet ang. barn er en dealbreaker, det er umulig å kompromisse på. Du er bare 24 år!❤ Nå må du ta deg sammen og gå, bruke litt tid på å sørge og så se fremover Anonymkode: 7f790...5a3 Jo barn ER en dealbreaker for de fleste. Anonymkode: 1c6df...284 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #20 Skrevet 27. januar 2021 Det er dårlig gjort at ha ikke sa ifra da han fant ut av dette, i stedet for at du måtte ta opp saken selv. Skjønner du er trist, men det er så verdt å finne noen som faktisk vil dele denne gleden med deg. Kjærlighetssorg er noe dritt, men det går alltid over. Anonymkode: 31e21...37b 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå