AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #1 Skrevet 27. januar 2021 Kun når jeg har eggløsning. Altså bare noen dager i månd. Toppen en uke. Vet at vi er laget slik at vi er ekstra villige da og får derfor også eggløsningslim for å formere seg. Biologi...men ingen andre som kun er kåt de dagene vel? Er null ellers.... Anonymkode: a9df1...0f2 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #2 Skrevet 27. januar 2021 Du svarer på ditt eget spørsmål. Lyst avler lyst. Forsøk å skape rom for mer lyst i de andre ukene. Anonymkode: dc8c3...f9f
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #3 Skrevet 27. januar 2021 Tror kanskje du legger litt mye i eggløsning. Jeg vet ikke engang hvorfor du tror andre kvinner blir sex-monstre da, ant enn om de er desp etter unge. Anonymkode: cb354...5de 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #4 Skrevet 27. januar 2021 Det er biologi. Jeg er på helt samme måte. Alltid vært sånn. Men ikke alle kvinner kjenner seg igjen i dette. Feks skjer det ikke så ofte hos dem som bruker hormonprevensjoner. Regner med du ikke gjør det. Vet ikke hvorfor noen av oss er slik, i mens andre ikke. Vi er vel bare forskjellige her som ved alle andre ting. Men det er ihvertfall normalt. Og logisk Anonymkode: 24333...067 3
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #5 Skrevet 27. januar 2021 Normalt hvis du har behov for alfagener. Anonymkode: cb35d...37c
Fioljenta Skrevet 27. januar 2021 #6 Skrevet 27. januar 2021 Jeg går ikke rundt og har lyst hele tiden. Lysten må ofte trigges av noe og det er lettere rundt eggløsning. Men hvis jeg vil, er det ikke noe problem å legge til rette for lysten ellers i måneden også. 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #7 Skrevet 27. januar 2021 Jeg har også mer lyst rundt eggløsning, da kan jeg ha noen dager hvor jeg går rundt og er kåt. Resten av måneden er jeg ikke sånn, da må jeg "settes i gang". Jeg er ikke vondt å be, men det kommer ikke av seg selv. Om mannen min da begynner å kose med meg så er jeg klar ganske fort. Anonymkode: 04f5d...812
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #9 Skrevet 27. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kun når jeg har eggløsning. Altså bare noen dager i månd. Toppen en uke. Vet at vi er laget slik at vi er ekstra villige da og får derfor også eggløsningslim for å formere seg. Biologi...men ingen andre som kun er kåt de dagene vel? Er null ellers.... Anonymkode: a9df1...0f2 Hormoner? Bruker du hormonprevensjon? Anonymkode: 3d08e...699
Herlighet Skrevet 27. januar 2021 #10 Skrevet 27. januar 2021 Helt normalt! Jeg blir helt koko den uka og nyter det
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #11 Skrevet 27. januar 2021 Jeg er dødskåt og tenker på sex 24/7 i 5-6 dager før eggløsning. Helt normalt. Mannen min synes det er helt innafor 😂 Særlig nå når begge har hjemmekontor. Blir kåt eller også, men da må det «jobbes opp». Anonymkode: 9bbc5...994
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #12 Skrevet 27. januar 2021 Godt å høre at vi er flere. Aldri gått på prevensjon. Men det som er trist med dette er at jeg overhodet ikke finner menn eller mannen min tiltrekkende ellers. Men i eggløsningen før/etter synes jeg han er verdens kjekkeste. Det er som å skru på en bryter. Hvordan går det ann å ha så til de grader ulike drifter? Er det slik at biologien bare manipulerer meg og at jeg egentlig ikke liker min mann? Eller er slik jeg er en uke i måneden slik jeg egentlig er?? Ts Anonymkode: a9df1...0f2
Peter007 Skrevet 27. januar 2021 #13 Skrevet 27. januar 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Kun når jeg har eggløsning. Altså bare noen dager i månd. Toppen en uke. Vet at vi er laget slik at vi er ekstra villige da og får derfor også eggløsningslim for å formere seg. Biologi...men ingen andre som kun er kåt de dagene vel? Er null ellers.... Anonymkode: a9df1...0f2 Det nok biologien som spiller deg et puss. Det er verpesyken du lider av 😁 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå