Gjest Xavia Skrevet 15. august 2005 #1 Skrevet 15. august 2005 Huff, jeg føler meg helt desperat... Men, til tross for siste ukes hendelser, så er det ingen tvil; Vi vil prøve å bli gravide igjen så fort som mulig, men selvsagt etter jeg har fått mensen tilbake. (Sukk...håper ikke det tar evigheter...) Men til saken: Jeg har allerede bestilt og mottatt graviditetstester, men sitter nå og vurderer å kjøpe el tester også. Føler meg litt hysterisk, vi fikk jo full klaff på første forsøk sist, så dette er kanskje unødvendig, men likevel. Om jeg velger å gå til innkjøp for å teste, hvor mange er det da nødvendig å ha i skapet??
Konemora Skrevet 16. august 2005 #2 Skrevet 16. august 2005 Hei, det kommer an på hvor tidlig i syklusen din du begynner å teste. Er du ganske sikker på når du har el så har du ikke behov for så mange tester - 3-4 stk kanskje. Men er du usikker, sånn som jeg er, så har du behov for 7-10 stk Neste syklus klarer du deg sikkert med færre, for da kanskje du klarer å peile den inn bedre... Lykke til:-) Dette er spennende!!
Fru Biscuit Skrevet 16. august 2005 #3 Skrevet 16. august 2005 Det anbefales jo at man starter EL-testingen noen dager før man tror man skal ha det, så sånn sett kan det være lurt å ha noen 'på lur'. Jeg kjøpte forresten sånne billige tester fra Danmark og de har fungert bra for meg!
Gjest Xavia Skrevet 16. august 2005 #4 Skrevet 16. august 2005 Jeg kjøpte forresten sånne billige tester fra Danmark og de har fungert bra for meg! ← Ja, det var disse jeg tenkte på.
Edie Skrevet 17. august 2005 #5 Skrevet 17. august 2005 Dere som har bestilt tester fra den billigtingen i Danmark.. - hvor lang tid tok det før dere fikk de? Jeg bestilte på fredags kveld, fikk mail med bekreftelse om at de ble sendt på søndagen, men jeg har enda ikke fått dem... Hvor lang tid tar det fra Danmark a' ?
Glossy Skrevet 18. august 2005 #6 Skrevet 18. august 2005 Jeg bestillte en hel haug av disse fra Danmark. Har ingen umiddelbare planer for å bli gravid, men synes det er greit å ha orden på syklusen.Jeg bestillte fra Danmark ca 28 tester tror jeg og de kom i posten 2 dager etter jeg hadde vært på nettet. Helt topp!!
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2005 #8 Skrevet 26. august 2005 Jeg bestillte en hel haug av disse fra Danmark. Har ingen umiddelbare planer for å bli gravid, men synes det er greit å ha orden på syklusen.Jeg bestillte fra Danmark ca 28 tester tror jeg og de kom i posten 2 dager etter jeg hadde vært på nettet. Helt topp!! ← Hvorfra er egentlig dette? Har du link?
Malama Skrevet 26. august 2005 #9 Skrevet 26. august 2005 antakelig www.billigeteste.dk eller www.babyornot.no (som også sender fra Danmark)
Glossy Skrevet 26. august 2005 #10 Skrevet 26. august 2005 antakelig www.billigeteste.dk eller www.babyornot.no (som også sender fra Danmark) ← Stemmer. Jeg bestillte fra billigtester i Danmark.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå