Liridonageta Skrevet 27. januar 2021 #1 Skrevet 27. januar 2021 Hei, dere! Mensen startet for 6 dager siden, men blødningen var veldig rar ettersom dag 4 ble den brun. Dag 5 var det litt blod og slimete da jeg tørket meg. I dag har jeg ekstremt hodepine, tok Paracet men ingenting hjalp. Har vært veldig trøtt og sliten, og øm i korsryggen og murringer. Tok en el-test, men den var ikke positiv. Har dette skjedd noen før?
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #2 Skrevet 27. januar 2021 For meg høres det ut som en helt alminnelig og temmelig snill mens, men dersom den er veldig annerledes enn hva du pleier å ha og det varer også neste syklus, kan du jo kanskje bestille en time hos lege. Anonymkode: 413e1...e02 1
Liridonageta Skrevet 27. januar 2021 Forfatter #3 Skrevet 27. januar 2021 Ja, sant nok. Takk for svar ☺️
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #4 Skrevet 27. januar 2021 Du kan jo ta en graviditetstest for å være på den sikre siden? Den burde være positiv nå dersom du er gravid Anonymkode: a8596...153
Amatariel Skrevet 27. januar 2021 #5 Skrevet 27. januar 2021 Min erfaring er at mensen plutselig kan bli rar ja. Endre seg litt i lengde, farge osv. Det viktigste i et slikt tilfelle er å ta en g-test når mensen er over, for å være sikker på status der. Er den negativ var det nok bare en mens man ikke trenger å dvele så mye ved.
Liridonageta Skrevet 27. januar 2021 Forfatter #6 Skrevet 27. januar 2021 Amatariel skrev (7 timer siden): Min erfaring er at mensen plutselig kan bli rar ja. Endre seg litt i lengde, farge osv. Det viktigste i et slikt tilfelle er å ta en g-test når mensen er over, for å være sikker på status der. Er den negativ var det nok bare en mens man ikke trenger å dvele så mye ved. Men burde ikke EL- test vært positiv da? 🥴 får kjøpe meg G-test imorgen og se.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #7 Skrevet 27. januar 2021 Liridonageta skrev (3 minutter siden): Men burde ikke EL- test vært positiv da? 🥴 får kjøpe meg G-test imorgen og se. Nei, en EL-test tilsvarer aldri en graviditetstest. Anonymkode: d732e...3d0 1
Liridonageta Skrevet 27. januar 2021 Forfatter #8 Skrevet 27. januar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei, en EL-test tilsvarer aldri en graviditetstest. Anonymkode: Endret 28. januar 2021 av Liridonageta
Highhopes Skrevet 27. januar 2021 #9 Skrevet 27. januar 2021 Høres ut som en normal mens for mitt vedkommende. Blør du mye mer vanligvis? For meg er den testen 100% negativ. Jeg ser ingen skyggestrek, og så mange dager etter mensen eller «mensen» så burde den vært tydelig positiv. 1
Liridonageta Skrevet 27. januar 2021 Forfatter #10 Skrevet 27. januar 2021 (endret) Highhopes skrev (2 timer siden): Høres ut som en normal mens for mitt vedkommende. Blør du mye mer vanligvis? For meg er den testen 100% negativ. Jeg ser ingen skyggestrek, og så mange dager etter mensen eller «mensen» så burde den vært tydelig positiv. Endret 28. januar 2021 av Liridonageta
Highhopes Skrevet 27. januar 2021 #11 Skrevet 27. januar 2021 Liridonageta skrev (19 minutter siden): Hei! nei, jeg blør ingenting. Blødde helt vanlig i 3 dager, deretter brunt og litt blod i papiret etterfulgt av slim. den er klarere foran meg, men kan nok hende det kun er jeg som ser det. Har jo ekstremt oppblåst mage, og såre bryst. Øm i hele korsryggen. Kjenner kroppen min godt nok til å si at det er noe som foregår, er ulikt meg. Så det blir mest sannsynlig en legetime imorgen ☺️ Lykke til! 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #12 Skrevet 27. januar 2021 Placebo gravid Anonymkode: e85ed...383
Amatariel Skrevet 28. januar 2021 #13 Skrevet 28. januar 2021 Liridonageta skrev (11 timer siden): Men burde ikke EL- test vært positiv da? 🥴 får kjøpe meg G-test imorgen og se. Nei, den burde ikke bli det så tidlig. En EL-test slår ut på høy hcg ja, men så tidlig i en evnt. graviditet så er det slettes ikke sikkert den slår ut. Det er i alle fall ikke noe hovedregel, så er kun g-test som kan avdekke sikkert.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #14 Skrevet 28. januar 2021 Ble det legetime på deg? Alt bra? 😊 Anonymkode: 46601...fb1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå