Gå til innhold

Hvor kan man få hjelp som f.eks sinnasnekkern eller rid for hjem uten tv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en enebolig jeg sliter med å bli ferdig med. Delvis fordi jeg er litt dårlig på å finne farger og møbler som passer sammen. Skulle også ha pusset opp både vegger, tak, byttet et par vinduer og kjøkken. Hvor kan man finne noen som både tegner opp, finner møbler og veggfarger og i tillegg gjør hele interiør og oppusningsjobben jobben ? 

Anonymkode: 47666...bad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du betaler for det er det ikke noe problem å få snekkere til å fullføre arbeidet, og interiørarkitekter til å hjelpe med innredning. Er bare å Google så vil jeg tro du finner firma som driver med det 😊

Anonymkode: 80981...9c6

• Liker 4
Gjest Smeltemann
Skrevet

Mange firma som driver med sånt.

Søk på 1881

Skrevet

Du trenger en snekker og en interiørarkitekt. Eller boligstylist. Eller bare en blogger med samme smak som deg? 

Og en snekker. Snekker kan hjelpe deg med det praktiske. Antagelig trenger du en rørlegger og elektriker til kjøkkenet i tillegg. 

• Liker 1
Skrevet

Finnes mange totalentreprenører som tar ansvaret for "alt" for deg. All planlegging, kontakt med snekker, rørlegger, osv.

• Liker 1
Skrevet

Betale for det. 

Anonymkode: 4c2c6...7e0

• Liker 1
Skrevet

Vi bruker et selskap som tilbyr totalløsninger, samt leier inn eksterne tjenester som behøves (malere, rørleggere, elektrikere). Byggarkitekter, interiørarkitekter, og snekkere. Samt administrativt ansatte som tar mye av koordineringen. 

De får ikke bestemme (synes det meste som kommer ut av tid for hjem ser helt forferdelig ut), men kommer med forslag. Kan typisk komme innom med 4-5 prøver på gulv slik at jeg slipper å dra i butikken, etter at vi har sparret og brukt litt tid på å finne ut at vi ønsker parkett, og en kald tone. 

Det finnes mange, lokale selskap. Er bare å ta en runde på google, og lese reviews. 

Anonymkode: 09d27...20c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...