Gå til innhold

Kjønnshår igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Naturlig hårvekst nedentil- litt forskjellig hvor mye det er.  Men hos de fleste dekker det vel  trekanten foran?  Sexy? Er det noen farge som er mer sexy enn andre?

Mørk blond er min favoritt

Anonymkode: c62c0...8d2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du mann eller kvinne? Jeg har stort sett letttrimmet. Barberer alt ca 1 gang i måneden og det vokser jo etter to dager og holder seg kort frem til neste gang. Får ganske lange hår og det er verke sexy eller praktisk. Har mørk blond farge og synes det et litt blast. Kunne godt vært mørkere. Mannen min synes litt trimmet hår er helt greit. Liker meg som jeg er uansett. Men sier heller ikke nei tatt til glattbarbert som litt krydder i hverdagen:)

Anonymkode: 88fd9...3bf

• Liker 3
Skrevet

Her er det all naturskjønne. Vokser vilt, men har orden på bikinilinja. Har mørk blond, tror jeg. Ser mørkt ut iallefall. Liker best hår nedentil og hår under armene. Syns det er fint. Liker ikke glattbarbert, egentlig... 

Anonymkode: 53e91...e87

• Liker 6
Skrevet

Gjør som du vil. Glatt, trimmet, full busk, finn ut hva du liker. Farg det blått hvis du synes det er finest.

• Liker 8
Gjest Smeltemann
Skrevet

Fjærn alt hår, det er nå min mening 🙂

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er du mann eller kvinne? Jeg har stort sett letttrimmet. Barberer alt ca 1 gang i måneden og det vokser jo etter to dager og holder seg kort frem til neste gang. Får ganske lange hår og det er verke sexy eller praktisk. Har mørk blond farge og synes det et litt blast. Kunne godt vært mørkere. Mannen min synes litt trimmet hår er helt greit. Liker meg som jeg er uansett. Men sier heller ikke nei tatt til glattbarbert som litt krydder i hverdagen:)

Anonymkode: 88fd9...3bf

ts her. Jeg er mann, godt voksen, elsker at det e r hår.  Men litt variasjon er jo  spennende.😃

Anonymkode: c62c0...8d2

• Liker 3
Skrevet

Hår er min favoritt, men til slikking kan det være digg at det er fjernet på ytre kjønnslepper. Og hos menn liker jeg at de røsker og trimmer opp ordentlig der nede, siden de fleste er så utrolig hårete.

Anonymkode: 2888a...416

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hår er min favoritt, men til slikking kan det være digg at det er fjernet på ytre kjønnslepper. Og hos menn liker jeg at de røsker og trimmer opp ordentlig der nede, siden de fleste er så utrolig hårete.

Er bi.

Skrevet

Kjønnshår er ekkelt 

Anonymkode: 13ac7...beb

• Liker 3
Gjest Smeltemann
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kjønnshår er ekkelt 

Ja kona klager ihvertfall når det setter seg fast hår i mellom tennene .

Skrevet
Smeltemann skrev (Akkurat nå):

Ja kona klager ihvertfall når det setter seg fast hår i mellom tennene .

Nettopp 👍

• Liker 1
Skrevet

Hår ser best ut, på begge kjønn. 

• Liker 8
Skrevet
Nerine_ skrev (4 timer siden):

Hår ser best ut, på begge kjønn. 

Enig. Det ser ikke pent ut glattbarbert. 

Anonymkode: e30f5...ba1

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Fjernet på ytre kjønnslepper? Du skal ikke slikke der

Anonymkode: 31b7e...856

• Liker 4
Skrevet
Smeltemann skrev (9 timer siden):

Fjærn alt hår, det er nå min mening 🙂

Selv om det gir meg masse ubehag? Tror ikke det

• Liker 7
Gjest Smeltemann
Skrevet
Pingvinen skrev (20 minutter siden):

Selv om det gir meg masse ubehag? Tror ikke det

Noen føler ubehag med alt 🤷‍♂️🤷‍♂️

Skrevet
Smeltemann skrev (1 time siden):

Noen føler ubehag med alt 🤷‍♂️🤷‍♂️

Seriøst? Får masse plager. Men det er mange menn som synes kjønnshår er helt ok. Uansett ferdig med sex. For mange krevende menn

• Liker 3
Gjest Smeltemann
Skrevet

Ja når helsa ikke holder til å ha sex så må man la det være.

Skrevet
Smeltemann skrev (15 minutter siden):

Ja når helsa ikke holder til å ha sex så må man la det være.

Når flere og flere ubrukelige, tragiske menn finnes på jorda fordi de ønsker kvinner slik og slik, mens de selv ser ut som vrak, da avstår mange fra sex, for det frister lite med menn. bedre med vibrator og dildo. 

Anonymkode: 55822...28b

• Liker 6
Gjest Smeltemann
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Når flere og flere ubrukelige, tragiske menn finnes på jorda fordi de ønsker kvinner slik og slik, mens de selv ser ut som vrak, da avstår mange fra sex, for det frister lite med menn. bedre med vibrator og dildo. 

Anonymkode: 55822...28b

Du har vært uheldig med klientellet hører jeg.  Kos deg med kunstistimuli.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...