AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #1 Skrevet 26. januar 2021 Jeg vil slå opp med kjæresten min, men hun har gjort det klart hvis jeg prøver å dra, så vil hun fortelle politiet at jeg fysisk og seksuelt misbruker henne. Kan jeg først fortelle politiet at hun planlegger å gjøre det eller noe? Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Anonymkode: 9e34a...564 1
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 26. januar 2021 Det kan du. Og anmelde henne for trusler i samme slengen. Det beste er hvis du får henne til å skrive dette i en melding så du har det skriftlig. Har du kontakt med foreldrene? Denne jenta trenger hjelp og det kan de kanskje bistå med. Anonymkode: 4ae4f...415 57
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #3 Skrevet 26. januar 2021 Ja anmeld henne til politet. Ha gjerne bevis/opptak før du blander inn politi 😊 Anonymkode: 41443...cbd 21
Gjest Chroma Skrevet 26. januar 2021 #4 Skrevet 26. januar 2021 Wow. Ikke rart du vil ut av forholdet. Har du disse truslene på melding? Hvis ikke, prøv å få det.
Anzii Skrevet 26. januar 2021 #5 Skrevet 26. januar 2021 Et familiemedlem opplevde at det kom trusler om anmeldelse. Hen tok da direkte kontakt med politiet selv og forklarte at de kunne forvente en anmeldelse mot hen, og sin side av saken. Politiet var støttende og virket til å sette pris på samtalen. Ville ha gjort det i ditt tilfelle også☺️ 11
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #6 Skrevet 26. januar 2021 Kan du prøve å få de truslene enten på melding eller ta det opp? For har du bevis for det, så kan du anmelde henne for falsk anmeldelse. Og vet det ikke er lenge siden en dame, ble dømt for det. Anonymkode: 6db78...cd1 12
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #7 Skrevet 26. januar 2021 Ta opp truslene med mobilen eller lignende. Få frem under opptaket at du aldri har gjort tingene hun vil anklage deg for, så burde dette være en smal sak. Anonymkode: c5be3...8aa 11
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #8 Skrevet 26. januar 2021 Hun er åpenbart ikke god, du burde komme deg vekk raskest mulig. Men først burde du skaffe bevis på hvordan hun oppfører seg pg hva hun sier. Anonymkode: b6325...f46 3
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #9 Skrevet 26. januar 2021 Har hun bevis på det du har gjort? Eller har du bevis på at hun lyver? Er dette det kommer til å falle på, man kan ikke drive å anmelde alle mulige i hytt og pine. Anonymkode: 50892...411 6
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #10 Skrevet 26. januar 2021 Gjør du det, da? Anonymkode: 09522...1c3 11
little fairy Skrevet 27. januar 2021 #11 Skrevet 27. januar 2021 For all del, ikke få hjelp av noen før du har bevis! Hvis du kontakter hennes foreldre, søsken eller venner, så kan de være deg i forkjøpet slik at hun trår varsomt. Forsøk å ta dette over melding, eller opptak når dere snakker (lovlig når du er med i samtalen). Deretter anmelder du, og evt kontakter noen som står henne nær så hun får hjelp! Mulig du kan kontakte legen hennes også for en psykiatrisk vurdering. 8
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #12 Skrevet 27. januar 2021 Så lenge hun ikke har bevis for noe så kommer hun ingen vei. Min ex ble dømt for mishandling, men kun det det fantes fysiske bevis for, alt som var ord mot ord slapp han unna med. Uansett, ta den tlf til politiet, det er det eneste rette. Hun truer deg jo. Ta det på alvor. Hør om hun evt kan få besøksforbud - det gjelder ikke bare fysisk oppmøte men også alle digitale kanaler inkl telefon Anonymkode: 64fdb...fb7 7
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #13 Skrevet 27. januar 2021 Hvis du ikke har gjort henne noe spiller det vel ingen rolle hva hun skulle true med? Anonymkode: 10921...ecb 3
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #14 Skrevet 27. januar 2021 Jeg ville ringt til politiet og sagt ifra om at du prøver å komme deg ut av et forhold, men at hun truer med å.æ anmelde def til politiet. Si du ikke vet om du tør å forlate henne og om hvordan de forholder seg til dette om hun skulle anmelde deg. Anonymkode: 11b67...44f 11
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #15 Skrevet 27. januar 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Hvis du ikke har gjort henne noe spiller det vel ingen rolle hva hun skulle true med? Anonymkode: 10921...ecb Eh, er vel rimelig belastende å få en slik anmeldelse mot seg. Ring politiet og snakk med dem. Og hva med å snakke med foreldrene hennes? Anonymkode: 72b2d...765 8
RockyRose Skrevet 27. januar 2021 #16 Skrevet 27. januar 2021 Kjedeleg situasjon! Eg ville snakka med foreldra til vedkomande, prøvd å tatt opp på lyd når ho truar deg, og tatt kontakt med politiet før ho gjer det.. Håpar det ordnar seg, og at du kjem deg langt vekk! 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #17 Skrevet 27. januar 2021 Hvis du aldri har gjort henne noe, så er det jo hun som er voldelig her. Hun kommer faktisk med trusler om å skade deg og potensielt ødelegge livet ditt. Hun høres ikke god ut i det hele tatt, og jeg skjønner godt at du synes det er vanskelig. Helt enig med de andre i at du bør gå til politiet og forklare situasjonen. Du kan også ta kontakt med Alternativ til Vold, de hjelper voldsutsatte med å bryte ut av forhold. Anonymkode: 5cbd3...c7f 7
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #18 Skrevet 27. januar 2021 Hvis hun lyger og er helt blåst i toppen, slik du hevder, så går det også an å ha en annen fremgangsmåte. Tydelig at hun liker "å ha deg", og jeg regner med at hun tenner på deg seksuelt også. Så det man må gjøre er at du starter å oppføre deg slik som gjør at hun mister tenninga. En del kvinner er ganske latterlige på det området og lette å "game" der, så på den måten blir det mer sånn at hun ikke "får lyst på deg" lenger. Du kan starte å oppføre deg "femi", litt sånn homofil-opplegg eller gjøre ting som er avtennende for du vet sikkert hva hun liker, så gjør du bare det motsatte. Altså det motsatte av det menn gjør når de prøver å "imponere" med overdreven selvtillit og alt det der som igjen, naive kvinner som faller for dette, liker. Det er det som skal til for å ødelegge den seksuelle besettelsen hun eventuelt har for deg. Tipper at hun ikke hadde hatt deg så nære og truet med slik falsk anmeldelse om du ikke var en slags "Saint" / helgen og Prins i en og samme forkledning + Orgazm style kjøring i senga 🤣 Anonymkode: 05bbb...9dd 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #19 Skrevet 27. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du kan starte å oppføre deg "femi", litt sånn homofil-opplegg eller gjøre ting som er avtennende for du vet sikkert hva hun liker, så gjør du bare det motsatte. Altså det motsatte av det menn gjør når de prøver å "imponere" med overdreven selvtillit og alt det der som igjen, naive kvinner som faller for dette, liker. Det er det som skal til for å ødelegge den seksuelle besettelsen hun eventuelt har for deg. Du vet lite om vold. Anonymkode: b53bc...c4b 10
Nuith Skrevet 27. januar 2021 #20 Skrevet 27. januar 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Du vet lite om vold. Anonymkode: b53bc...c4b Tror ikke helt på den fremgangsmåten jeg heller... men det KAN jo hende at hun vil bli kvitt deg fortest mulig dersom du legger igjen digre bremsespor i seng og sofa hver dag. Du kjenner henne best. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå