Daria Skrevet 28. januar 2021 #61 Skrevet 28. januar 2021 Skal jeg bare gå en tur og ikke trenger å ha med meg annet enn nøkler kan jeg putte dem i jakkelomma (forutsatt at den lommen er noenlunde trygg og kan lukkes), ellers går jeg aldri hjemmefra uten veske. Stort sett skal jeg uansett ha med meg mer enn jeg synes det er behagelig å gå rundt med i lommene (om jeg skulle ha noen). Selv i skjørt med "vanlige bukselommer" hvor mobilen i teorien fint får plass, synes jeg fort det blir klumpete og upraktisk.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #62 Skrevet 28. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 26.1.2021 den 23.37): Eller legger du alt i vesken? Er en mann som bare lurer. Jeg legger aldri mobil eller nøkler i vesken. Liker å ha det i lommen. Anonymkode: 2c172...0f1 Sluttet å bruke veske for mange år siden. Gidder ikke å bli skeiv i ryggen. Kjøper/syr nå nesten kun klær med skikkelige lommer 😍 Anonymkode: e069d...4fc
Jentegutt Skrevet 28. januar 2021 #63 Skrevet 28. januar 2021 (endret) Legger nøkler og mobil i vesken sammen med sminke, håndsprit, truseinnlegg. tyggis, tørkepapir,steps, osv Endret 28. januar 2021 av jentegutt
Connie Skrevet 28. januar 2021 #64 Skrevet 28. januar 2021 Jakkelomma ja. Har ikke plass i bukselommene eller så har de ikke lommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå