AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #1 Skrevet 26. januar 2021 Min kone og jeg har vært sammen lenge, men jeg føler ikke at vi er kjærester lenger. Jeg føler egentlig at hun ser på meg som en venn. Hun liker ikke sex eller nærhet, vi snakker sjeldent nært og godt sammen slik jeg mener man bør gjøre som kjærester. Hun gir meg aldri komplementer eller at hun elsker meg. Når vet man at man bare er venner? Anonymkode: b468d...3d5
Jessic_a Skrevet 26. januar 2021 #2 Skrevet 26. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Min kone og jeg har vært sammen lenge, men jeg føler ikke at vi er kjærester lenger. Jeg føler egentlig at hun ser på meg som en venn. Hun liker ikke sex eller nærhet, vi snakker sjeldent nært og godt sammen slik jeg mener man bør gjøre som kjærester. Hun gir meg aldri komplementer eller at hun elsker meg. Når vet man at man bare er venner? Anonymkode: b468d...3d5 Hva gjør du for å være en god kjæreste? 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #3 Skrevet 26. januar 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Min kone og jeg har vært sammen lenge, men jeg føler ikke at vi er kjærester lenger. Jeg føler egentlig at hun ser på meg som en venn. Hun liker ikke sex eller nærhet, vi snakker sjeldent nært og godt sammen slik jeg mener man bør gjøre som kjærester. Hun gir meg aldri komplementer eller at hun elsker meg. Når vet man at man bare er venner? Anonymkode: b468d...3d5 Høres ikke ut som dere er venner heller. Anonymkode: 0812a...148 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå