vesp Skrevet 26. januar 2021 #1 Del Skrevet 26. januar 2021 Heisann! Jeg ønsker å bli kjent med fler fra Sandefjord, hovedsaklig venninner 😊 jeg flyttet til Sandefjord for ikke så lenge siden, og bor her sammen med min forlovede. Er foreløpig 27 år, men 28 nærmer seg like rundt hjørnet. Studerer siste semester på USN nå. Hva jeg liker å gjøre kan være mye forskjellig eller så lite som mulig, alt etter som 😁 jeg er glad i friluftsliv, gå tur, trene, se en film eller serie, en god prat med eller uten vin 😊 Jeg har litt sosial angst, og det er derfor jeg føler på litt problematikk med å danne nye bekjentskap. I skole eller jobbsammenheng er det lett å være enten medstudent eller kollega, men det blir stort sett med det. Derfor hadde jeg syntes det hadde vært så koselig å bli kjent med noen i Sandefjordområdet 😄 det er jo noe begrenset med hva man kan gjøre for tiden, men å slå av en prat over melding eller gå en tur hadde vært hyggelig 😊 Hvis det er noen der ute som søker det samme, så send meg veldig gjerne en pm, så slår vi av en prat og ser hvor det fører 😊😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babypus Skrevet 2. februar 2021 #2 Del Skrevet 2. februar 2021 Hei jeg er ei jente på 28, snart 29 år fra Sandefjord 😊 Sliter med sosial angst selv og har ikke så altfor mange venninner. Vet ikke hvor i Sandefjord området du bor men 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariam95 Skrevet 7. mars 2021 #3 Del Skrevet 7. mars 2021 Hei jeg bor i Sandefjord er 26 år. Kunne trengt noen fler venner jeg også har sosial angst selv så ikke så lett å finne nye venner bestandig 😊 kontakt meg gjerne 😊😊 har en datter på 6 år og venter en i august 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CatladyEmma Skrevet 27. april 2021 #4 Del Skrevet 27. april 2021 Hei vil gjerne bli kjent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CatladyEmma Skrevet 27. april 2021 #5 Del Skrevet 27. april 2021 Mariam95 skrev (På 7.3.2021 den 8.57): Hei jeg bor i Sandefjord er 26 år. Kunne trengt noen fler venner jeg også har sosial angst selv så ikke så lett å finne nye venner bestandig 😊 kontakt meg gjerne 😊😊 har en datter på 6 år og venter en i august 😊 Hei vil gjerne bli kjent😀😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selfishmacaroni Skrevet 24. juli 2021 #6 Del Skrevet 24. juli 2021 vesp skrev (På 26.1.2021 den 23.29): Heisann! Jeg ønsker å bli kjent med fler fra Sandefjord, hovedsaklig venninner 😊 jeg flyttet til Sandefjord for ikke så lenge siden, og bor her sammen med min forlovede. Er foreløpig 27 år, men 28 nærmer seg like rundt hjørnet. Studerer siste semester på USN nå. Hva jeg liker å gjøre kan være mye forskjellig eller så lite som mulig, alt etter som 😁 jeg er glad i friluftsliv, gå tur, trene, se en film eller serie, en god prat med eller uten vin 😊 Jeg har litt sosial angst, og det er derfor jeg føler på litt problematikk med å danne nye bekjentskap. I skole eller jobbsammenheng er det lett å være enten medstudent eller kollega, men det blir stort sett med det. Derfor hadde jeg syntes det hadde vært så koselig å bli kjent med noen i Sandefjordområdet 😄 det er jo noe begrenset med hva man kan gjøre for tiden, men å slå av en prat over melding eller gå en tur hadde vært hyggelig 😊 Hvis det er noen der ute som søker det samme, så send meg veldig gjerne en pm, så slår vi av en prat og ser hvor det fører 😊😁 Babypus skrev (På 2.2.2021 den 9.20): Hei jeg er ei jente på 28, snart 29 år fra Sandefjord 😊 Sliter med sosial angst selv og har ikke så altfor mange venninner. Vet ikke hvor i Sandefjord området du bor men 🙂 Mariam95 skrev (På 7.3.2021 den 8.57): Hei jeg bor i Sandefjord er 26 år. Kunne trengt noen fler venner jeg også har sosial angst selv så ikke så lett å finne nye venner bestandig 😊 kontakt meg gjerne 😊😊 har en datter på 6 år og venter en i august 😊 Vil gjerne bli kjent ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CatladyEmma Skrevet 27. juli 2021 #7 Del Skrevet 27. juli 2021 Selfishmacaroni skrev (På 24.7.2021 den 13.25): Vil gjerne bli kjent ☺️ Jeg blir gjerne kjent med dere! Flytter til Larvik😃👏🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå