AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #1 Skrevet 26. januar 2021 Jeg er så lei av å ikke gjøre det jeg brenner for. Jeg vil starte for meg selv. Men hvor begynner man? Hva trenger man? Hva om det går til helvette? Jeg vil starte en brukt/vintagebutikk. Jeg elsker å gå i bruktbutikker, finne rare, morsomme, pene, uvanlige klær. Jeg kan å sy, og vil også drive med litt redesign. Hadde vært kjekt om butikken kunne vært et sted der lokale håndarbeidere kan selge litt også. Her er det ikke mange slike butikker, ikke en som sorterer, kjøper og fikser. Det er mange hindringer: Jeg kan fint lite om å jobbe i butikk. Jeg bor alene og avhengig av at det økonomiske går rundt. Det værste jeg kan tenke meg er å ikke kunne betale for meg, og massevis av gjeld. Ser ikke hvor mye penger jeg trenger- sikkert mye mye mer enn det jeg har. Hvordan skaffer man seg oversikt over hva man trenger? Sikkert ufattelig mye mer. Men, hva er det jeg egentlig må kunne for å drive en butikk? Er det noe jeg kan gjøre for å forberede meg allerede nå? Hva er det værste som kan skje? Vill gjerne høre fra de som har klart det og de som ikke har det. Anonymkode: acece...41e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå