AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #1 Skrevet 26. januar 2021 Jeg har hatt en kjæreste/samboer i 15 år som ikke liker å "gå ned på meg": Han har gjort det noen ganger, etter mas fra meg, men jeg liker ikke å mase, og nyter det heller ikke så mye når jeg er usiker på om HAN virkelig liker det. Det rare er at han blir helt crazy etter slikking når han er ordentlig fyllesyk. Bare så synd at det kan gå år mellom hver gang han er fyllesyk- nok- til å like oralsex. Han elsker at jeg går ned på han, og siden jeg liker det selv også, er det ikke aktuelt med noen straffereaksjon eller boikott. Sexen ellers er bra, så jeg lurer egentlig bare på om noen av dere damer eller menn har opplevd lignende fenomen, eller om dere har en forklaring på hvorfor det er slik. Har spurt sambo, og han vet ikke selv, sier bare at han blir så utrolig kåt når han er fyllesyk. Anonymkode: baab6...2b6
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #2 Skrevet 26. januar 2021 Jeg blir ekstremt kåt dagen derpå, uten å vite hvorfor. Men jeg hadde nok blitt fornærmet om typen min tydeligvis ikke er kåt nok til å slikke meg til vanlig kun dagen derpå. Anonymkode: eccfc...1c1 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #3 Skrevet 26. januar 2021 Mann her. Pleier også bli veldig kåt dagen derpå. Anonymkode: df52f...a88
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #4 Skrevet 26. januar 2021 Jeg blir også veldig kåt når jeg er fyllesyk, og ofte også litt mer løssluppen 😄 Jeg hadde blitt lei meg hvis mannen sluttet å slikke meg, men hadde absolutt ikke mast om det hvis han ikke ville. Anonymkode: 31a4b...5d4
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #5 Skrevet 26. januar 2021 Men, altså, jeg blir også kåt dagen derpå, men det er ikke slik at noen sex aktiviteter bare er forbeholdt disse dagene. Det er som noen skrev over her, jeg lurer jo på om sambo er bare er 80 % tent når han ikke er veldig fyllesyk. Anonymkode: baab6...2b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå