Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Søstera mi føder om 3uker. Hun har bursdag om 1 uke, og lurer på om noen har tips til bursdagsgave. 

Hun får mye til babyen, så vil gi noe til henne. 

Kanskje noen har tips til noe som hjelper i de siste 2ukene som gravid. Eller som gjør starten på mammalivet bedre? 

Tar imot alle tips, hun blir 23år, dette er første barnet. 

Priser fra 100-500kr

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ønsket meg spekemat og brie, det er det jeg er fysen på nå med termin om 4 dager. 

Ellers kanskje en god bodylotion eller håndkrem? 

Anonymkode: 78050...f70

Skrevet

Jeg hadde satt pris på en skikkelig god tørrshampo eller en skikkelig god dusjsåpe.

Anonymkode: 47cdb...f83

Skrevet

Ett behagelig klesplagg. Feks en god morgenkåpe eller myke tøfler

Anonymkode: 831d4...059

Skrevet

Til svigersøster kjøpte jeg ansiktsmaske, fuktighetskrem, maskara, hårkur og slike ting 😊 det ble tatt vel imot. 

Anonymkode: 74db0...b1f

Skrevet

Jeg ville hatt gavekort på massasje. 

Skrevet

Jeg personlig hadde blitt mest glad for mat som kan hives i fryseren (både bakst og middager). Ble laget veldig lite mat i starten, så boller og pizzahorn var genialt å ha liggende. Og masse pepsi max😂🙈 men dette er kanskje en rar bursdagsgave da..

Ellers: store, myke koseplagg eller pyjamaser. Gjerne vide overdeler som er praktisk å hive over en ammesinglet. Gjerne kosesokkker eller tøfler til😍

En god sjampo/balsam. Deodorant. (Kremer, parfyme etc ble lite brukt her i begynnelsen)

Ammekurv! Litt snacks, en ammesinglet, gavekort på Netflix/viaplay eller lignende..

Ellers elsker jeg bb hug me gravidputa. Var et must under graviditeten, men jeg sover fortsatt med den hver natt i tillegg til at jeg bruker den som ryggstøtte når jeg ammer.

Gavekort på husvask. Enten av en profesjonell eller at du gjør det. :)

Anonymkode: 6c2c0...433

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...