AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #1 Skrevet 26. januar 2021 Jeg har aldri falt for hvite menn og jeg har alltid synes at mørke menn da mener jeg (Afrikanere) er tiltrekkende m og noe jeg tenner på. Jeg har ofte blitt kalt rassist av hvite menn, Fordi jeg ikke faller for de. Nå er jeg gift med verden beste mann som er afrikaner og har nydelige barn med min mann og vi har det kjempe bra sammen. Men det jeg lurer på er: er en rassist Fordi en ikke liker eller ikke tiltrekkes av hvite menn? Anonymkode: f92ee...a25 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #2 Skrevet 26. januar 2021 Du er ikke rasist etter min mening, selv så tiltrekkes jeg av nordiske blonde, asiatere og latinamerikanere men er ikke det minste tiltrukket av afrikanere. Anonymkode: 196fb...c99 3
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #3 Skrevet 26. januar 2021 50 minutter siden, AnonymBruker said: Du er ikke rasist etter min mening, selv så tiltrekkes jeg av nordiske blonde, asiatere og latinamerikanere men er ikke det minste tiltrukket av afrikanere. Anonymkode: 196fb...c99 Jaja bra vi har forskjellig smak 🙂 jeg elsker afrikanere. Anonymkode: f92ee...a25 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #4 Skrevet 26. januar 2021 51 minutter siden, AnonymBruker said: Du er ikke rasist etter min mening, selv så tiltrekkes jeg av nordiske blonde, asiatere og latinamerikanere men er ikke det minste tiltrukket av afrikanere. Anonymkode: 196fb...c99 Kunne aldri vert sammen med en hvit man eller en Latin eller asiater æsj Anonymkode: f92ee...a25 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #5 Skrevet 27. januar 2021 Ok Takk for informasjonen. Anonymkode: 42b3e...f06
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #6 Skrevet 27. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kunne aldri vert sammen med en hvit man eller en Latin eller asiater æsj Anonymkode: f92ee...a25 Haha 🤣 hvorfor er det æsj? 😂 lo litt av den kommentaren her 😂 Jeg kunne falt for hvem som helst uansett hvilken farge eller «rase» det var tror jeg. Har sett en skikkelig kjekk helt mørkbrun mann i dress engang og falt vel for han bare av å se han hehe. Har også sett en asiater/vietnameser som har vært ganske så kjekk ☺️ Anonymkode: a4526...864
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #7 Skrevet 27. januar 2021 Nei, dette er ikke rasisme. Hvilke fysiske, estetiske trekk vi tiltrekkes av er individuelt - det vi som oftest tenker på som "smak". Likedan om man tiltrekkes mer av enkelte hårfarger, kroppstyper eller andre helt ytre ting. For noen er slike ting helt uvesentlig, for andre kan det være viktig, og begge deler er like normalt. Anonymkode: 610e8...e8b 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #8 Skrevet 27. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kunne aldri vert sammen med en hvit man eller en Latin eller asiater æsj Anonymkode: f92ee...a25 Så utrolig barnslig skrevet. Selv kunne jeg aldri vært sammen med en neger, men man sier ikke æsj om andres preferanser. Skjerp deg! Anonymkode: 2fea1...c66
Blålin Skrevet 27. januar 2021 #9 Skrevet 27. januar 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg har aldri falt for hvite menn og jeg har alltid synes at mørke menn da mener jeg (Afrikanere) er tiltrekkende m og noe jeg tenner på. Jeg har ofte blitt kalt rassist av hvite menn, Fordi jeg ikke faller for de. Nå er jeg gift med verden beste mann som er afrikaner og har nydelige barn med min mann og vi har det kjempe bra sammen. Men det jeg lurer på er: er en rassist Fordi en ikke liker eller ikke tiltrekkes av hvite menn? Anonymkode: f92ee...a25 Selv elsker jeg hvite menn og latinske menn! Det jeg ikke aksepterer er at jeg skal kunne kalles rasist, men ikke du. Smak er ikke rasistisk. Hva med de som foretrekker pene menn? Ikke greit for stygge menn, men det er i følge enkelte kun mot mørkhudede man kan være rasistisk og slem. 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #10 Skrevet 27. januar 2021 Du er ikke rasist, men det er mulig du er rasisit Neida, seksuelle preferanser (for det er jo det dette egentlig dreier seg om) er ikke det samme som rasisme, så lenge du ikke mener at de andre er mindre verdt som mennesker. Jeg, som er en hetrofil kvinne, tenner ikke på damer, men jeg er jo ikke misogynist av den grunn. Men barnslig er du jo, når du begynner å æsje. Anonymkode: febb9...591
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå