AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #1 Skrevet 26. januar 2021 Myte eller sannhet? Hvor mange kjenner DU som er utro? Ta gjerne med fordelingen mann/dame. Anonymkode: 84702...89f
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #2 Skrevet 26. januar 2021 Faktisk alt for mange... Hvertfall som 'prøver' gjennom å skrive. En annen ting om de får napp, jeg avviser hvertfall konsekvent menn som er opptatt. Men de er uansett utro i mine øyne som prøver.... Jeg ser det jo helst med menn siden jeg er dame selv. Men, vet av en del av venninne mine også som har vært utro. Sikkert mange som ikke er utro da, også en del som kanskje ikke har kommet til å ta den helt ut,men jeg synes det å kontakte /skrive/flørte skjule melding fra kjæresten din også er utroskap, og der er det dessverre mange. Det har sånn sett blitt enklere og være utro, samt man føler kanskje ikke det er lile ille selv. Har også sett menn på tinder som er i forhold. Det ser jeg også på som utroskap. Så dessverre tror jeg det er vanlig, likevel om jeg velger og tro det finnes mange menn (og kvinner) som ikke er det:-) Anonymkode: 6afcc...fbc 3
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #4 Skrevet 26. januar 2021 Kjenner bare meg selv 😎 Anonymkode: 4e4f3...f87
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #5 Skrevet 26. januar 2021 Tun skrev (1 minutt siden): Kjenner ingen. Da tror jeg nok folk skjuler det for deg. Anonymkode: 2107a...a6b 3
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #6 Skrevet 26. januar 2021 Sannhet. Alle menn er utro. Min mening. De som ikke er fysisk utro, er emosjonelt utro. Anonymkode: 36fba...433 5
Gjest Tun Skrevet 26. januar 2021 #7 Skrevet 26. januar 2021 Just now, AnonymBruker said: Da tror jeg nok folk skjuler det for deg. Anonymkode: 2107a...a6b Jeg kjenner ikke så mange heller da.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #8 Skrevet 26. januar 2021 Kjente en som jeg ikke har kontakt med, og kjenner en som er det nå. Men de fleste er ikke det vil jeg tro Alle er ikke det, man må ikke tenke sånn. Anonymkode: a15ac...b53 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #9 Skrevet 26. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sannhet. Alle menn er utro. Min mening. De som ikke er fysisk utro, er emosjonelt utro. Anonymkode: 36fba...433 Kvinner er like utro som menn, men er flinkere til å holde tett om det. Er forøvrig kvinne selv, har både kompiser og venninner. Kompisene snakker høyt om sånt på fest, det gjør ikke venninnene. Anonymkode: 2107a...a6b 6
Antiviruset Skrevet 26. januar 2021 #10 Skrevet 26. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kjente en som jeg ikke har kontakt med, og kjenner en som er det nå. Men de fleste er ikke det vil jeg tro Alle er ikke det, man må ikke tenke sånn. Anonymkode: a15ac...b53 Langt ifra alle er utro, mange kan være det en gang i løpet av et forhold om mye går galt og den rette situasjonen dukker opp, men det kan først skje etter mange år i et forhold. De aller fleste som vil ha et seriøst forhold og er normalt skrudd sammen i topplokket er ikke akkurat dette, Sjansen for at partner skal være utro er nok liten, om man finner den rette og det klaffer. 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #11 Skrevet 26. januar 2021 Antiviruset skrev (1 minutt siden): Langt ifra alle er utro, mange kan være det en gang i løpet av et forhold om mye går galt og den rette situasjonen dukker opp, men det kan først skje etter mange år i et forhold. De aller fleste som vil ha et seriøst forhold og er normalt skrudd sammen i topplokket er ikke akkurat dette, Sjansen for at partner skal være utro er nok liten, om man finner den rette og det klaffer. Ja det er sant. Jeg tror ikke at så mange er utro fordi muligheten byr seg, jeg tror at de fleste som er utro gjentar det i andre forhold åså. Altså,at utro folk ofte er en type folk. Gir det mening? Anonymkode: a15ac...b53
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #12 Skrevet 26. januar 2021 Det er nok litt med hvem man kjenner. Jeg tror folk som er langvarig utro og ikke har tenkt å slutte, oftere kjenner mange andre som også er utro. Og motsatt vennegjenger der få eller ingen er utro. Anonymkode: d1255...2cb 4
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #13 Skrevet 26. januar 2021 Veldig, veldig mange er utro. Sånn er det bare, enten man vil tro det eller ei. Gjelder selvsagt ikke alle, men de trofaste er i et mindretall dessverre. Anonymkode: fbfae...d1a 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #14 Skrevet 26. januar 2021 Alle har vært eller kommer til å være utro i en grad iløpet av livet. Det tror jeg. Anonymkode: 8b993...3b4 2
Callisto83 Skrevet 27. januar 2021 #15 Skrevet 27. januar 2021 Jeg tror myte. Det er såpass mange ensomme som aldri har vært i et forhold, at hvis to stk sånne finner sammen, så holder de gjerne ut helt uten sidesprang. Om de fleste forholdene er sunne er derimot en annen historie. (Nå tar jeg for meg alle aldersgrupper da, ikke bare de unge som har hele livet foran seg.) 2
Hannah80 Skrevet 27. januar 2021 #16 Skrevet 27. januar 2021 Hvor mange jeg kjenner? Herregud, et så langt innlegg orker jeg ikke skrive. Men kjenner mange venninner som har vært utro. Noen venninner har blitt bedratt. Og selv så har jeg blitt bedratt i to tidligere forhold.
AnonymBruker 42 Skrevet 27. januar 2021 #17 Skrevet 27. januar 2021 100% myte... Kjenner ett par (50/50), men det er jo ikke akkurat utroskap noe folk er veldig stolt av og reklamerer med, så kjenner jo sikket mange fler... Tilsier ikke stÆtistikk noe sånn som 30-40% eller noe sånt da? I så fall er jo ikke ALLE det, men ganske mange.... 1
Hannah80 Skrevet 27. januar 2021 #18 Skrevet 27. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er nok litt med hvem man kjenner. Jeg tror folk som er langvarig utro og ikke har tenkt å slutte, oftere kjenner mange andre som også er utro. Og motsatt vennegjenger der få eller ingen er utro. Anonymkode: d1255...2cb Og mange ganger kommer utroskapen aldri ut. Sikkert derfor noen sier at de ikke kjenner noen som har vært utro. De kjenner garantert noen. 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #19 Skrevet 27. januar 2021 Alle sammen. Både kvinner og menn møter personer de får kjemi med i dagens samfunn. Så får man vurdere hvor mye man skal nekte seg selv og evt partner. Jeg tror på ingen måte jeg er så utrolig at fruen aldri skal få lyst på noen andre i løpet av 10-20-30-40 år. Og jeg er vel av en slik oppfatning om at litt kos på bortebane ikke fører til noen permanent skade på hverken meg eller henne. Selvfølgelig må beskyttelse være i orden. Det er ikke verdens undergang med litt kos mellom to voksne tenkende mennesker. Jeg tror sjangsen er så stor for at det skjer, så hvorfor ikke ha et litt mere avslappet forhold til det. Anonymkode: 1027a...d52 7
AnonymBruker 42 Skrevet 27. januar 2021 #20 Skrevet 27. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er ikke verdens undergang med litt kos mellom to voksne tenkende mennesker Absolutt ikke, men sitter du og partnern din med den holdningen, så burde det jo heller ikke kvalifiseres til "utroskap"... 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå