Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange behandlinger trengte du? Var det verdt det og forsvant hårene helt, for alltid? Frister veldig men er så dyrt så vil høre litt fra andre først.

Skrevet

Har prøvd to ulike steder, vet ikke helt hva slags laser de brukte men var to helt ulike opplevelser og resultater:

1. Kjøpte 3 behandlinger på letsdeal hos en shady salong som brukte en eller annen laser, gjorde ikke vondt men hadde heller ingen resultater. Fikk ikke noe spesiell oppfølging eller beskjed om å holde meg unna sola (som er viktig ved ordentlige laserbehandlinger.) Kom solbrun og tok ingen skade. Ingen virkning altså. Tror jeg betalte 1500-, for tre behandlinger eller noe.

2. Laserbehandling på aleris privatklinikn, har tatt fire runder over 2 år og resultatene er kjempegode! Regner med jeg må ta en runde til før sommeren, men nå får jeg såpass lite hår på leggene at jeg omtrent kan nappe bort det lille som finnes med en pinsett. Merker at laseren tar, gjør så vondt at du svetter, og de er supernøye med å informere om videre behandling av huden. De kommer ikke til å ta behandlingen på deg om du er solbrun, for eksempel :) hårene er borte for alltid, og kan absolutt anbefale laserbehandling om du går på et «ordentlig» sted og ikke bare et sted hvor de napper bryn og tar en hårfjerningsbehandling på siden, om du skjønner hva jeg mener :’D

Skrevet

NDYag laser funka på meg! Brukte Groupon deal

Anonymkode: 66ac6...933

Skrevet
Lillyy skrev (På 31.1.2021 den 19.48):

Har prøvd to ulike steder, vet ikke helt hva slags laser de brukte men var to helt ulike opplevelser og resultater:

1. Kjøpte 3 behandlinger på letsdeal hos en shady salong som brukte en eller annen laser, gjorde ikke vondt men hadde heller ingen resultater. Fikk ikke noe spesiell oppfølging eller beskjed om å holde meg unna sola (som er viktig ved ordentlige laserbehandlinger.) Kom solbrun og tok ingen skade. Ingen virkning altså. Tror jeg betalte 1500-, for tre behandlinger eller noe.

2. Laserbehandling på aleris privatklinikn, har tatt fire runder over 2 år og resultatene er kjempegode! Regner med jeg må ta en runde til før sommeren, men nå får jeg såpass lite hår på leggene at jeg omtrent kan nappe bort det lille som finnes med en pinsett. Merker at laseren tar, gjør så vondt at du svetter, og de er supernøye med å informere om videre behandling av huden. De kommer ikke til å ta behandlingen på deg om du er solbrun, for eksempel :) hårene er borte for alltid, og kan absolutt anbefale laserbehandling om du går på et «ordentlig» sted og ikke bare et sted hvor de napper bryn og tar en hårfjerningsbehandling på siden, om du skjønner hva jeg mener :’D

Enig, samme erfaring som nr 2 🙂

Tok tre laserbehandlinger av leggene hos Senter for estetisk lasekirurgi i Trondheim, 3 mnd mellom hver behandling. 10 år siden og hårene har ikke kommet tilbake. Jeg ble ikke kvitt alle hår da, måtte sikkert hatt minst 6 behandlinger (og det er jo dyrt). Men jeg ble kvitt verstinghårene med store hårsekker som ga meg nupper etter barbering. Nå kan jeg fint barbere de siste hårene uten at huden blir irritert.

Jo mørkere hår du har mot lysere hud, jo mer effektivt er det. Da blir mer av laserlyset tatt opp i hårsekken og "dreper" den lettere. Er nok derfor de tykkeste hårene forsvant først hos meg, de som står igjen er litt lysere og mykere.

Anbefaler å time behandling til vinterstid, så du ikke må smøre med solfaktor 50 hele sommeren for å unngå solbrun hud...😎

Anonymkode: 1350c...d2c

Skrevet

Vært gjennom 4 behandlinger nå av magestripen og bikinilinjen. Jeg har betydelig mindre hår, og mye er helt borte. Må nok påregne 6-8 behandlinger for å bli helt hårfri. Så skal man visst vedlikeholde det ved å gå en eller to ganger i året etterpå! Anbefales.

Anonymkode: fb3ae...737

Skrevet

Har ikke prøvd laser, men har kjøpt med IPL Philips Luema til hjemmebruk. Har hatt tre behandlinger så langt. Skal ha i fjerde i kveld. Så langt veldig fornøyd. Fungerer veldig godt på leggene, lår og bikinlinje. På to uker vokser det nå så vidt ut hår. Også forbedring under armene, men trenger nok litt flere behandlinger der før jeg ser like god effekt. 

Anonymkode: 477a0...c08

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...