Gjest Gjest_evita_* Skrevet 15. august 2005 #1 Skrevet 15. august 2005 Hei, har et spørsmål og jeg trenger råd ikke masse piss :grine2: jeg har vært med samboer i mange år, jeg er 26 og han er min 2 partner, han har hatt noen flere, poenget er at jeg får aldri orgasme ei eller på egen hånd poenget er at jeg sjelden gidder å ha sex for jeg kjeder meg i senga................noen råd til meg
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2005 #2 Skrevet 15. august 2005 Kjøp Karma Sutra den helige hindusistke bok med alle slags sex stillinger vist du gjør de og kjeder deg,,da finnes det nok ikke noe håp,,,,
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2005 #3 Skrevet 15. august 2005 Jeg synes det er helt naturlig at kvinner kjeder seg i sengen (tuller ikke, er faktisk seriøs). Sex er overalt, det snakkes om hele tiden og alle skal ha maksimal spenning ut av noe som er og blir "en spade". I tillegg til det er norske menn egoistiske og uvitende overfor kvinner...nærhet, forståelse og følsomhet er liksom ikke helt der. No wonder you are bored! Foreslår at du sier til typen din at du kjeder deg litt, og vurderer å endre sexvaner, eller at du rett go slett bytter ut samboeren med en mer spennende elsker.. Lykke til!
Gjest Gjest_evita_* Skrevet 15. august 2005 #4 Skrevet 15. august 2005 tro meg jeg har vurdert det siste for hvis ikke ting blir bedre går jeg på dørken vi krangler jo konstant uansett
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2005 #5 Skrevet 15. august 2005 Det høres ikke ut som det er ment å være, nei. Er ikke kommunikasjonen på topp er vel sex'n deretter, ja.. Du fortjener nok en ny og mer spennende mann som ser deg for den du er Mange finner seg en ny date før det blir slutt med den de har.
Gjest Gjest_evita_* Skrevet 15. august 2005 #6 Skrevet 15. august 2005 nei livet er ganske hardt, ikke alltid lett å bryte opp vettu
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2005 #7 Skrevet 15. august 2005 Nei, vet det. Det er faktisk kjempehardt og vanskelig å bryte opp. Been there. Jeg klarte det ikke selv, selv om jeg visst at jeg burde. Gikk bare og surret helt til han (uventet!) tok støtet og brøt. Det var kjempevondt på tross av at det var det jeg egentlig ville. Det er ikke lett de greiene der. Følelser er merkelig og det ser ut til at gutter lettere klarer å løsrive seg.
Gjest Ananas Skrevet 16. august 2005 #8 Skrevet 16. august 2005 Jeg har lest i ei sexologi-bok at kvinner som ikke klarer å få orgasme blir anbefalt å bruke kraftige vibratorer, av typen med stikkontakt.
Derrier Skrevet 23. august 2005 #9 Skrevet 23. august 2005 Kjøp Karma Sutra den helige hindusistke bok med alle slags sex stillinger vist du gjør de og kjeder deg,,da finnes det nok ikke noe håp,,,, ← Om ikke akkurat Kama Sutra er tingen, så kan det tenkes at det hjelper å sjekke ut noe litt utenom det vanlige.
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2005 #11 Skrevet 23. august 2005 Få typen din til å regelmessig ta penis-øvelser så penis oppmuntres til å bli større og kraftigere.
Gjest anonym nå... Skrevet 23. august 2005 #12 Skrevet 23. august 2005 Hei, "Sex er 'overskuddssport' ", sa noen til meg engang, særlig for oss kvinner... så funker ikke det ande i livet ditt med typen din så er det sjelden sex funker heller (hvertfall ikke i lengden)... Sorry, tror ikke det er så lett å finne en enkel oppskrift. Jeg får heller ikke så lett orgasme med samboeren min, men vi har god sex og jeg får orgasme, men det er lettere å få orgasme hvis jeg blander inn "my pink vibrating thing...". Men klarer ikke å få til noe hvis det andre ikke er der, (sliten etc etc). Lykke til videre i livet!
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2005 #13 Skrevet 25. august 2005 :grine2: :grine2: Få typen din til å regelmessig ta penis-øvelser så penis oppmuntres til å bli større og kraftigere. ← :grine2:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå