AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #1 Del Skrevet 26. januar 2021 Hva anbefaler dere? Gjerne link til konkrete produkter. Har tenkt på strikk, slynge, kettlebell og evt vanlige manualer. Hvilken vekt er grei å starte med? Er det andre ting som er kjekke å ha? Som ikke krever så mye plass. Anonymkode: 4268e...764 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humas Skrevet 26. januar 2021 #2 Del Skrevet 26. januar 2021 Siden du spør om dette mistenker jeg at du ikke er så godt i gang med å trene hjemme. Man kommer veldig langt med å starte med en matte og sin egen vekt. Jeg ser på videoer (Sats) men kan bruke youtube også. Jeg merker at formen min kommer seg, trener styrke (eks planke, knebøy, armhevinger osv), aerobic og yoga. (Jeg har en bror som gjerne kjøper alt mulig og så står det og samler støv etter en uke, han trener aldri, mens jeg rører meg daglig med matten.) Vil du fortsatt kjøpe noe, finn ut hva du liker først og kan forplikte deg til i årene fremover. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå