Gå til innhold

Enorm smerte dyp penetreing

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde sex med kjæresten i går. Han er ganske stor, men for første gang opplevde jeg en enorm smerte ved penetrering. Akkurat som han traff «noe» ved hvert støt og det gjorde vondt i hele underlivet. Jeg lot han gjøre seg ferdig, men skikkelig vondt etterpå og ganske øm i underlivet i hele dag. 
Andre som har opplevd det samme? Hva gjør jeg, vil ikke oppleve det igjen 😟

Anonymkode: 2dd4d...f23

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er normalt med smerte og ømhet når gutta treffer livmortappen. Ta det med ro, varm mer opp, ikke støt så hardt og bytt stilling når han treffer. 

Anonymkode: a3e64...eca

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er normalt med smerte og ømhet når gutta treffer livmortappen. Ta det med ro, varm mer opp, ikke støt så hardt og bytt stilling når han treffer. 

Anonymkode: a3e64...eca

Var bare så overraskende og smertefullt . Aldri opplevd det før 😣

Skrevet

JA du må si ifra TS. "denne stillingen var vond" eller bare skift stilling. kjæresten blir vel lei seg om du bare får vondt uten å si noe??

Anonymkode: c027e...f52

• Liker 3
Skrevet

Du lot han bare holde på? Hvorfor i alle dager sier du ikke i fra når det gjør vondt? Hjelpes! Som regel så holder det å bytte stilling. Han traff nok livmorhalsen, det kan gjøre veldig vondt!

Anonymkode: 6308a...f86

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

JA du må si ifra TS. "denne stillingen var vond" eller bare skift stilling. kjæresten blir vel lei seg om du bare får vondt uten å si noe??

Anonymkode: c027e...f52

Han vet jo ikke noe så hvorfor skal han bli lei seg? Han bryr seg tydeligvis ikke heller når han ikke slutter å støte mot livmorstappen. 

Anonymkode: e7743...da8

Skrevet

Det var vondt i alle stillinger, vi prøvde litt forskjellige. Jeg var feig, vet det.....men, ville bare han skulle bli ferdig. Sa til han nå i kveld at det var vondt og han ble lei seg. 

• Liker 1
Skrevet

Han sa han merket ikke noe til at han støtte mot noe, og ble lei seg da jeg sa det. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det var vondt i alle stillinger, vi prøvde litt forskjellige. Jeg var feig, vet det.....men, ville bare han skulle bli ferdig. Sa til han nå i kveld at det var vondt og han ble lei seg. 

Når det er sånn så sier du bare at det er vondt og om dere kan prøve en annen posisjon og om han kan prøve å ikke komme helt inn pga du er så øm at da vet du ikke om du klarer elske dagen på noen dager etterpå. Hvis han er glad i deg så vil han jo ikke du skal ha vondt men mennene kjenner ikke at de støter i livmortappen det er vi som må gi beskjed om ting inni underlivet vårt for det er bare vi som kjenner det. Håper det slutter å gjøre vondt snart.

Anonymkode: b8e95...52c

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Når det er sånn så sier du bare at det er vondt og om dere kan prøve en annen posisjon og om han kan prøve å ikke komme helt inn pga du er så øm at da vet du ikke om du klarer elske dagen på noen dager etterpå. Hvis han er glad i deg så vil han jo ikke du skal ha vondt men mennene kjenner ikke at de støter i livmortappen det er vi som må gi beskjed om ting inni underlivet vårt for det er bare vi som kjenner det. Håper det slutter å gjøre vondt snart.

Anonymkode: b8e95...52c

Ja, er første gang det gjør vondt. 

Skrevet

Enkelte dager elsker jeg det når han kommer dypt, andre dager er det vondt. Vil tro det varierer i forhold til hvor jeg er i syklusen, og de dagene det er vondt sier jeg rett og slett at i dag er det litt ømt, la oss prøve noe annet. 

Det som dog ER litt ubehagelig, er de gangene det går litt hardt for seg før jeg sier ifra og dermed ender opp med skikkelig krampe i magen etter sex, litt den samme følelsen som når du er virkelig dårlig i magen og må på do (med gåsehud på kinnene og hele pakka), uten at jeg faktisk må/ får til å gå på do. Akkurat dét forstår jeg ikke hvorfor er som det er 🤔

Anonymkode: c8910...0e6

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Var bare så overraskende og smertefullt . Aldri opplevd det før 😣

Jeg har også opplevd det samme. Sa heller ikke fra om det.. 😬

Men jeg tror det kan ha med syklusen å gjøre, eller eventuelt størrelsen på penis. Har dere vært sammen lenge? hvis ikke, kanskje det bedrer seg etterhvert.

Anonymkode: fb675...8f2

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Enkelte dager elsker jeg det når han kommer dypt, andre dager er det vondt. Vil tro det varierer i forhold til hvor jeg er i syklusen, og de dagene det er vondt sier jeg rett og slett at i dag er det litt ømt, la oss prøve noe annet. 

Det som dog ER litt ubehagelig, er de gangene det går litt hardt for seg før jeg sier ifra og dermed ender opp med skikkelig krampe i magen etter sex, litt den samme følelsen som når du er virkelig dårlig i magen og må på do (med gåsehud på kinnene og hele pakka), uten at jeg faktisk må/ får til å gå på do. Akkurat dét forstår jeg ikke hvorfor er som det er 🤔

Anonymkode: c8910...0e6

Dette kjente jeg også! Magevondt etterpå og litt blod. kan det være pga jeg fortsatte ha sex selv om det gjorde vondt? 

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette kjente jeg også! Magevondt etterpå og litt blod. kan det være pga jeg fortsatte ha sex selv om det gjorde vondt? 

Ja. Jeg tåler en del støt mot livmorhalsen, men hvis det blir for mye så får jeg vondt i magen (litt som mensen-kramper) og kan blø litt (også 1-2 dager etterpå). Hvis jeg syns det er vondt så gir jeg beskjed eller bytter stilling. For meg er det vanligvis bare et problem i doggy når det går litt hardt for seg, så da snur jeg meg gjerne i misjonær

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Han sa han merket ikke noe til at han støtte mot noe, og ble lei seg da jeg sa det. 

Ikke rart han ble det. Med mindre gutter og menn er helt blåst ønsker de jo ikke å påføre smerter, men at det skal være godt for jenta også. 

Jeg antar at du er ung, og det er veldig viktig at du ikke har sex som gjør vondt. Det ødelegger gleden din ved sex. I verste fall permanent om du lar det skje mange ganger. Du gjør verken deg selv eller gutter en tjeneste ved å "la ham gjøre seg ferdig". 

Godt at du har sagt det etterpå iallefall, så dere kan samarbeide om stillinger og teknikk som gjør at du også kan nyte sex. 

Om han er litt stor for deg er det veldig viktig med god oppvarming, og at du slapper godt av. Er veldig klar for å bli penetrert. Så er det også en fordel at han tar det litt rolig, og at dere finner stillinger der han ikke kommer helt til bunns. 

Du kan oppleve at det er variasjoner av hva du tåler gjennom syklus, og det må dere begge ta hensyn til. 

Å ikke ta hensyn til dette, men fortsette med sex som gjør vondt kan både føre til at musklene i underlivet går i lås (vaginisme) og at du får problemer med å like å ha sex. Da forsvinner lysten på sex, og det er ganske tragisk, ettersom sex er noe du bør nyte gjennom et helt liv. 

Du har bare en seksualitet, ta godt vare på den! Ødelagt gir den ikke glede, men fortvilelse for både deg og partnere. 

Heldigvis tåler den en tabbe og noen tabber, men ikke ikke altfor mange, så veldig viktig at du herfra og videre tar hensyn til kroppen din. 

Siden han ble lei seg har du tydeligvis en bra kjæreste, så dette kan dere nok finne ut av. Sammen. 

God oppvarming og avslappet er altså viktig. At han tar det med ro til dere finner gode stillinger og teknikker. At du ivaretar deg selv ved å være ærlig alltid, og ikke "lar ham fullføre" selv om det gjør vondt. 

Dette kan fint løse seg, om dere begge to er åpne, ærlige og utforsker hva som er godt for begge. 

Skrevet

Har du eggløsning rundt denne tiden? Jeg får alltid kjempevondt under samleie i noen dager under eggløsning, og det er visst ganske vanlig.

Anonymkode: 9023e...2ef

Skrevet

Det kan bli ekstra vondt under eggløsning synes jeg.

Enkelte sykluser er bare ALT vondt da.

Finnes mye annet gøy å gjøre enn vanlig samleie :) 

Anonymkode: 03625...48a

Skrevet

Kommer også ann på syklusen din.

Bare si han ikkemå gå helt inn

Anonymkode: 0886a...292

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har du eggløsning rundt denne tiden? Jeg får alltid kjempevondt under samleie i noen dager under eggløsning, og det er visst ganske vanlig.

Anonymkode: 9023e...2ef

Jeg får også lett vondt ved eggløsning. Noen ganger kan det hjelpe at han roer helt ned da, og mer eller mindre bare pirrer /koser lett og rolig til jeg blir så kåt at jeg nesten blir svimmel og "dopet" av kåthet, og svært svært avslappet i kroppen. Andre ganger er det bedre å gå over til oralsex eller hender. Det er mye bra man kan gjøre for hverandre uten knulling. 

Uansett er det viktig å ikke fortsette med vond sex, for det er ikke noe kjekt for verken mann eller kvinne. 

Har man en bra mann ønsker han ikke å påføre smerter, og ønsker å finne gode løsninger for begge. 

Uansett om problemet er kun under eggløsning eller generelt er det viktig med god og ærlig kommunikasjon, så sex blir en deilig og fin ting begge nyter, og ikke smerter og ubehag. Det skaper verre problemer, ved at man blir redd, og knyter seg. 

Sex har man enkelt og greit fordi det er godt, og er det ikke godt vil kroppen reagere negativt. Problemet bare vokser. 

Skrevet

Merker det selv iblant, spesielt om jeg er nærme mensen. Akkurat som om livmortappen er lengre ned. 

Jeg sa vel høyt au første gang det skjedde, og mannen stoppet selvsagt med en gang (det må man jo!). Jeg sa det går bra, men tror du kom litt for dypt i dag. Prøvde igjen forsiktig og jo, han kunne ikke gå like langt inn som normalt. For oss gjelder det at jeg sier ifra, og jeg "stopper han" litt i lengden ved å vri meg litt eller foreslå andre stillinger :) han vet det gjør vondt når det er slik, og vil meg jo aldri vondt med vilje. Han er da mer forsiktig, og jeg bestemmer stilling.

Stort sett går det fint, men er viktig å være obs på. Du kan småblø litt etter det har skjedd, så du er obs på det 😊

Anonymkode: 147ca...d0b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...