AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #1 Skrevet 26. januar 2021 Jeg har vært sammen med min samboer i åtte år og vi har barn sammen. I starten av forholdet gjorde han en del ting som ikke var greit, mye flørting med andre. Umoden og ung.. Som innebar at vi måtte jobbe mye for at jeg skulle ha tillit til han. Jeg fikk dette etterhvert.. men så: For ca. to år siden var han utro-ish i fylla. Ikke sex eller kyssing, men meldinger og flørting som var langt over kanten. De snakket om å ha sex i meldingene jeg fant.. I perioden før dette skjedde hadde vi mange utfordringer utenfra (dødsfall i nær familie, jeg slet med sykdom, jeg mistet jobben og jeg gjorde nesten alt på hjemmebane). Vi klarte i denne perioden ikke å være en støtte for hverandre, sluttet å kommunisere og ingen av oss var lykkelig. Jeg følte ikke han var der for meg når jeg trengte han som mest og han følte seg avvist/rådvil) Det var da utroskapen fra han skjedde en kveld han fikk oppmerksomhet fra en annen.. Vi holdt på å gå fra hverandre når jeg fant ut av det. Men vi gikk i parterapi og begynte å kommunisere igjen. Nå har vi kommet veldig langt siden da. Vi kommuniserer bedre enn noen gang, har det morsomt sammen igjen, bra sex og har det fint som foreldre sammen. Problemet mitt er at jeg til tross for alt det positive fortsatt har en klump i magen pga det han gjorde mot meg når jeg trengte han som mest. Det er nok en blanding av flere ting; vet jeg alt som skjedde den gangen (jeg har en følelse av at han ikke har sagt alt) ? Kan jeg stole på at han er der for meg neste gang vi får utfordringer og ikke blir fristet av andre som dukker opp? Tror dere denne klumpen vil forsvinne etter mer tid slik at jeg kan klare å ha det helt bra i forholdet? Eller er dette et tegn på at jeg bør avslutte det? Anonymkode: 026fe...352
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #2 Skrevet 26. januar 2021 Normalt sett når partneren går igjennom en vond tid, så støtter man vedkommende.... Ikke rømmer og går etter andre :-( Tenker det sier litt om en person hvordan han oppfører seg når ting er vanskelig. Håper han er fremstilt feil og at han egentlig er en fantastisk person. Og ikke bare når ting går på skinner. Anonymkode: a491e...970 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #3 Skrevet 26. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Normalt sett når partneren går igjennom en vond tid, så støtter man vedkommende.... Ikke rømmer og går etter andre 😞 Tenker det sier litt om en person hvordan han oppfører seg når ting er vanskelig. Håper han er fremstilt feil og at han egentlig er en fantastisk person. Og ikke bare når ting går på skinner. Anonymkode: a491e...970 Det er sant det 😟 han var ikke noe å skryte av i den perioden.. skal nevne at han også hadde det tøft da, selv om det var på en annen måte enn meg. Han har selvfølgelig mange positive egenskaper også! Ts Anonymkode: 026fe...352
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #4 Skrevet 26. januar 2021 Hvorfor holder dere sammen om det er så mye problemet? Anonymkode: a9840...7f4
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #5 Skrevet 26. januar 2021 Høres ut som han jeg var utro med - og det var ikke bare en kveld for å si det sånn. Tillitsbrudd kommer man aldri over. Anonymkode: c2aa1...0c6
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #6 Skrevet 26. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Høres ut som han jeg var utro med - og det var ikke bare en kveld for å si det sånn. Tillitsbrudd kommer man aldri over. Anonymkode: c2aa1...0c6 Hvordan høres det ut som han? Lignende situasjon eller tror du faktisk det er han? 🙈 Er jo flere som velger å tilgi og fortsette samlivet. Ts Anonymkode: 026fe...352
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå