AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #1 Skrevet 26. januar 2021 Jeg elsker egentlig samboeren og jeg vet han elsker meg, vi har et barn sammen men hvergang vi krangler så vil jeg gå ifra han PS. Må bare neve at vi alldri krangler foran barnet. Men når vi er alene og da kan vi stå og kjefte på hverandre og i det andre øyeblikket så kliner vi og hate fucker hverandre 😅 så utrolig rart men jeg liker det på en måte er det normalt eller trenger vi hjelp 😂 Anonymkode: f7e45...d2c
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #2 Skrevet 26. januar 2021 Ikke normalt å bo sammen når man hater hverandre nei. Anonymkode: e3aac...856 4
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #3 Skrevet 26. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ikke normalt å bo sammen når man hater hverandre nei. Anonymkode: e3aac...856 Hater ikke hverandre sånn på orgenetlig bare når vi krangler. Anonymkode: f7e45...d2c
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #4 Skrevet 26. januar 2021 Dere høres veldig emosjonelt umodne ut... Kanskje dere skulle hatt en time hos familievernkontoret og kanskje fått hjelp der? Dette høres ikke normalt ut med mindre dere er tenåringer..... Anonymkode: a30d4...df7 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå