GÃ¥ til innhold

Teams, Zoom eller Discord? Hva foretrekker du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvorfor 🙂

Anonymkode: 9fcc4...cd9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anyone? 

Skrevet

Teams og Zoom er samme ulla. Discord har jeg aldri prøvd, ikke en gang hørt om det. Men jeg skulle ønske arbeidsgiver kunne bestemme seg for en plattform og holde seg til den (til det kommer noe bedre). Men ikke ha annethvert møte på ulike plattformer.

Anonymkode: d341b...666

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Teams og Zoom er samme ulla. Discord har jeg aldri prøvd, ikke en gang hørt om det. Men jeg skulle ønske arbeidsgiver kunne bestemme seg for en plattform og holde seg til den (til det kommer noe bedre). Men ikke ha annethvert møte på ulike plattformer.

Anonymkode: d341b...666

Har hørt at Zoom har dårlig sikkerhet? 

Skrevet

Teams til møter og seriøse greier. Discord er mer uformelt og lavterskel, blir mer som lunsjpraten med favorittkollegene

Anonymkode: c9547...72f

Skrevet

Discord for å henge med venner og de jeg spiller med, i tillegg til å henge på servere basert på ting jeg er interessert i. Teams for jobb.

Anonymkode: e4f00...2da

Skrevet (endret)

Aldri hørt om noen av de, bortsett fra "discord"... Jeg likte Teamspeak, jeg...

edit, har vel hørt om zoooooom, men ikke brukt selv

Endret av Beeblebrox
Skrevet

Jeg bruker Teams på jobben, og Discord privat.

Discord er milevis forran Teams.

Anonymkode: 3dc46...4ee

• Liker 1
Skrevet

Vi bruker Google Meet på jobben, det er det jævligste. 

Bruker kun Discord som privatperson, men synes det er et genialt program. Liker at man kan justere lydnivå på hver enkelt bruker.

Anonymkode: c10eb...d43

• Liker 3
Skrevet

Teams! Hater Google Meet! 

Anonymkode: 4fbc5...208

Skrevet

zoom anyday. På hvert eneste Teamsmøte sjefen skal presentere noe og vise en fil så blir det noe tull med visningen fordi han har to skjermer, strever med å finne riktig fil og whatnot. Zoom virker mer idiotsikkert.

Anonymkode: 8021e...c45

• Liker 1
Skrevet

Teams er hvertfall elendig. 

• Liker 1
Skrevet

Har god erfaring med Zoom, men har ikke prøvd hverken Teams eller Discord. Er skeptisk til Teams pga microsoft. Har ikke microsoft-konto, og ønsker det ikke.

Zoom hadde noen sikkerhetsugreier før, men det er visst fikset? Var veldig enkelt å lære seg. Trykk på lenken i tilsendt epost, og så – vips! var man igang.

Skrevet

Teams er skvip. Discord er absolutt best. 

Anonymkode: effd3...c65

Skrevet

Hva med god gammeldags Skype? 

Skrevet

Jeg finner Zoom mye mer intuitivt og brukervennlig enn både Teams og Google Meet. Discord har jeg aldri vært borti.

Teams er knotete og gammeldags i designet, mens Google Meet er umulig å bruke på en fornuftig måte i andre browsere enn Chrome, og Google vet allerede nok om meg.

Skrevet (endret)

Teams, og Skype hovedsaklig, og noe Google meet. Det er enkelt, klikk på link og man er med i møtet. Discord til fritid.

Zoom har jeg heldigvis unngått hittil,de hadde et stort alvorlig sikkerhetsproblem, og hvordan det er håndtert av dem  i ettertid gjør meg skeptisk.

Endret av *Mocca*
Rettelse av autocorrect skrivefeil.
Skrevet

Jeg liker ikke store møter i Teams, synes deltakerne blir uoversiktlig. Liker Zoom best, Skype er håpløst og ustabilt. 
Discord har jeg ingen erfaring med. 

Anonymkode: bc3f7...767

Skrevet

Discord er helt klart best, bruker det på fritiden. På jobb bruker vi Teams, jeg er ikke så glad i det. Zoom har jeg ikke prøvd.

Anonymkode: 2672d...3d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...