Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du har noen svake lyserosa flekker på søndag kveld og våkner opp til menstruasjon på mandag morgen, hvilken dag ville du sagt at du fikk menstruasjon?

Anonymkode: 7db26...8fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja men så lenge det har vist seg å komme noen blod dråper så vil jeg si søndagen. Man begynner jo å blø lite første døgnet, eller våkner til fullstendig blodig truse. Men jeg regner fra jeg merker bloddråper på dopapiret. Da har jeg fått mensen. 

Anonymkode: c9505...684

• Liker 3
Skrevet

Tusen takk for svar, selv om jeg hadde håpet på enighet. Andre?

Skrevet

Søndag. 

Anonymkode: c45cc...27f

• Liker 1
Skrevet

Første dagen med full blødning regner jeg som første dag. Mandag i ditt tilfelle. 

Anonymkode: 56c6a...43e

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville regnet det fra jeg begynte å blø skikkelig. Blir såpass dårlig at jeg er våken når blodet kommer for fullt, om det så er midt på natta.

Anonymkode: 7a698...1c6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis du har noen svake lyserosa flekker på søndag kveld og våkner opp til menstruasjon på mandag morgen, hvilken dag ville du sagt at du fikk menstruasjon?

Hvis det var tett opp under midtnatt de lyse stripene kom så hadde jeg sagt mandag.

Anonymkode: 1439e...e97

• Liker 1
Skrevet

Hva om man en hel dag bare får blod på papiret når man trykker det ‘oppi’, og ikke skikkelig mens før dagen etter? 

Anonymkode: fef76...ac1

• Liker 1
Skrevet

Ikke sikkert det er relevant for spørsmålet, men mange klinikker teller dagen etter som første blødningsdag hvis du begynner å blø etter for eksempel kl. tre. 

Jeg teller fra når det kommer skikkelig blod og jeg må sette inn menskoppen. Ikke spotting eller blod på dopapiret. 

Anonymkode: ee2a9...701

• Liker 1
Skrevet

Mandag. Første dag med skikkelig blødning, spotting regnes ikke. Om jeg hadde begynt å blø sent søndag kveld ville jeg fremdeles regnet mandag. 

Anonymkode: 819e8...2df

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva om man en hel dag bare får blod på papiret når man trykker det ‘oppi’, og ikke skikkelig mens før dagen etter? 

Anonymkode: fef76...ac1

Fortsatt CD1 først dagen etter. Det er når man blør rikelig og må bruke bind. 

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen! Tror det heller mot mandag, da😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...