AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #1 Skrevet 26. januar 2021 12 åringen min har appen YOLO. Der kan venner skrive anonymt. De fleste stiller vanlig spørsmål som f eks : din favoritt fotballspiller osv Men i dag hadde noen skrevet: Hvorfor er du venn med....? Han er æsj . Han er ikke kull og ingen liker han. Hva bør jeg gjøre? Gi beskjed til skolen? Gutten min får ikke bruke denne apoen mere iallefall Anonymkode: 41414...150
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #2 Skrevet 26. januar 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): 12 åringen min har appen YOLO. Der kan venner skrive anonymt. De fleste stiller vanlig spørsmål som f eks : din favoritt fotballspiller osv Men i dag hadde noen skrevet: Hvorfor er du venn med....? Han er æsj . Han er ikke kull og ingen liker han. Hva bør jeg gjøre? Gi beskjed til skolen? Gutten min får ikke bruke denne apoen mere iallefall Anonymkode: 41414...150 Ta kontakt med skolen ja. Bra du tar ansvar. Har ingen erfaring med appen, men er uansett ikke greit. Bedre at skolen tar det opp i plenum i førsteomgang. Anonymkode: d9f8b...b94
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #3 Skrevet 26. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ta kontakt med skolen ja. Bra du tar ansvar. Har ingen erfaring med appen, men er uansett ikke greit. Bedre at skolen tar det opp i plenum i førsteomgang. Anonymkode: d9f8b...b94 Jeg vet at denne gutten blir mobbet litt på skolen. Så de er klar over det. Men de vet sikkert ikke at det skjer anonymt på nettet også. Og denne gutten kan lese disse meldingene også Anonymkode: 41414...150 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #4 Skrevet 26. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg vet at denne gutten blir mobbet litt på skolen. Så de er klar over det. Men de vet sikkert ikke at det skjer anonymt på nettet også. Og denne gutten kan lese disse meldingene også Anonymkode: 41414...150 Uff, da ble det fort enda verre. Hvis skolen har vært flinke til å ta tak i mobbingen tidligere, så kan du jo ta kontakt med skolen. Det var de ikke på skolen til mine barn. Har selv vært i din situasjon, men endte til slutt med å møte foreldrene barna som var involvert. Det funket bedre for oss, men møter du de rette foreldrene, så kan jo det også slå tilbake på deg. Håper det ordner seg, og bra du tar ansvar😇 Anonymkode: d9f8b...b94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå