Gå til innhold

Gjennomsiktige converse

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde noen slike gjennomsiktige pensko en gang. Det så kult ut på bildene. Men man ser da hvor mye fuktighet føttene produserer. Slik at det lå et hvit dogglag på innsiden som gjorde at skoene var alt annet enn gjennomsiktige. Egentlig ikke noe delikat å se på. 

• Liker 5

Jeg har ikke sett disse gjennomsiktige Converse skoene, men regner med at de er laget av plast? I så fall; Styr unna. Kjøpte et par sko med lignende konsept i LA for sikkert 17 år siden og man blir svett som f på føttene. 

Men hvis du vil ha stinketær så kjør på. 

Anonymkode: 78a29...013

• Liker 1

Ts her

For å være dønn ærlig så liker jeg å vise frem tærne/føttene mine, jeg har usedvanlig pene føtter/tær, har gjennom alle år fått mye skryt for hvor fine føtter jeg har, mange kvinner som har sagt de misunner meg  mine føtter.

Elsker å få denne oppmerksomheten❤️

Hadde dere synes det så dumt eller kult ut med gjennomsiktige sko hvor en kan se bare føtter rett igjennom skoen.

Eller er det direkte tåpelig ?

Er mann

Anonymkode: 2b7b9...6a8

Annonse

Jeg tenker at det ville vært klamt og ubehagelig. Men for all del, vil du prøve så kan du da det. Om jeg så noen, enten det var mann eller kvinne, med gjennomsiktige sko ville jeg vel bare ha reagert «Det var da uvanlig». Og ikke brydd meg mer. Jeg bryr meg ikke om hvordan andres føtter ser ut. 

visp skrev (20 timer siden):

Er det virkelig noen som har laget et sånn produkt?:laugh:

Det samme lurte jeg på, så jeg googlet. Det viste seg (dessverre) å være tilfelle. På det siste ser man hvor "lekkert" dette egentlig er. 

image.png.6fae7aa7bbcd86116f89eabbcfde9813.png

image.thumb.png.14b4389b1af2ace47c4a5af3db8efa7c.png

image.png.df87166f272404d278c45aec170ce5d8.png

Anonymkode: 50cdd...9ef

• Liker 5
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Ts her

For å være dønn ærlig så liker jeg å vise frem tærne/føttene mine, jeg har usedvanlig pene føtter/tær, har gjennom alle år fått mye skryt for hvor fine føtter jeg har, mange kvinner som har sagt de misunner meg  mine føtter.

Elsker å få denne oppmerksomheten❤️

Hadde dere synes det så dumt eller kult ut med gjennomsiktige sko hvor en kan se bare føtter rett igjennom skoen.

Eller er det direkte tåpelig ?

Er mann

Anonymkode: 2b7b9...6a8

Problemet er at samme hvor pene føttene dine er uten sko på er de ikke like pene lenger når de er dyttet inn i et par plastsko, og formet etter skoen. I tillegg kan du ta med det som allerede er sagt om dugg og fotsvette. 

Jeg kan nesten skjønne det om vi snakker om sandaler med "usynlige" plastremmer á la dette (men de er også fæle), men Converse e.l.? Ikke pent. Ikke praktisk. Og sannsynligvis fordømt klamt, vått og ubehagelig å gå med. 

Anonymkode: f8523...ff5

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det samme lurte jeg på, så jeg googlet. Det viste seg (dessverre) å være tilfelle. På det siste ser man hvor "lekkert" dette egentlig er. 

image.png.6fae7aa7bbcd86116f89eabbcfde9813.png

image.thumb.png.14b4389b1af2ace47c4a5af3db8efa7c.png

image.png.df87166f272404d278c45aec170ce5d8.png

Anonymkode: 50cdd...9ef

Dra meg baklengs inn i fuglekassa!! Det der var IKKE pent:sprettoy:

• Liker 3

Annonse

Æsj, det så nasty ut! image.thumb.png.126496b19b6121ec9d5b25569d8c7ad7.png

Vis føttene dine i sandaler på sommerstid, og gå for en normal converse om du ønsker den skoen.

Elsker selv  Converse, og har dem i 3 farger. Behagelige og anvendelige, men dette blir bare dumt. 

Anonymkode: abcb4...c78

• Liker 3
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...