AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #1 Skrevet 26. januar 2021 Jeg mistrives i venninnegjengen min. Går på universitetet og var i utgangspunkt svært fornøyd med sosiallivet. Med tiden har det blitt mer intriger mellom de i klassen, som også er mine venner. Det er mye baksnakking. Til tross for at vi ofte har det gøy da vi finner på ting føles alt så falskt da jeg vet hva slags holdninger de andre egentlig har til hverandre. Det er et par av disse venninnene jeg også syns gjør sårende ting. Både direkte og som jeg har hørt av resten av vennegruppen som blir sagt. Det er sikkert fler som vil råde meg til å skaffe meg nye venner. Grunnen til at jeg ser på dette som en vanskelig løsning også er at vi er et sted hvor alle kjenner alle. Dersom jeg bryter ut av nåværende gjeng er jeg redd det blir fler intriger og ubehagelig stemning, da jeg til stadighet må treffe på disse menneskene. Snodig hvordan voksne mennesker skal oppføre seg som fjortiser.. Takker for svar! Anonymkode: 96aef...146
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #2 Skrevet 26. januar 2021 Prøv å finne deg flere venner fra utenfor gjengen, også kan du evt fase ut de dårlige vennene når du har funnet noen andre. Da blir det ikke en stor konflikt, men mer at du må prioritere flere folk over samme tid. Anonymkode: 05c8e...165 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #3 Skrevet 27. januar 2021 Jeg ville holdt ut så lenge man må, og holdt avstand til de verste. Prøv å være under radaren. Forsøk å finne andre venner, eller vent til du skal flytte ifbm jobb eller annet. Anonymkode: f0e3c...9b5 1
PM75 Skrevet 27. januar 2021 #4 Skrevet 27. januar 2021 På et lite sted er det vanskelig å finne seg en ny gjeng. Men du kan kanskje justerer hvordan du selv tenker og oppfører deg? Bli med på det som er gøy og hold deg utenfor alt sladderet. Det er høyst sannsynlig flere som ikke liker disse intrigene & som vil tenke som deg, men som blir med av redsel for å bli utestengt.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #5 Skrevet 27. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 26.1.2021 den 18.08): Det er mye baksnakking Ta det opp. Baksnakking går utover alle, alle blir baksnakket. Derfor er det i alles interesse at det blir slutt på slik ukultur. Anonymkode: 793a1...55a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå