AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #1 Del Skrevet 26. januar 2021 Fant akkurat ut at jeg er gravid, rundt 4-5 uker. Har i en ukes tid vært skikkelig frossen, fryser mer enn jeg pleier og sliter med å bli skikkelig varm.. Flere som har hatt det slik tidlig i graviditeten? Har vært gravid før, men da husker jeg bare forferdelige hetetokter på slutten 🤪 Anonymkode: 1fec8...755 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #2 Del Skrevet 26. januar 2021 Jeg er 16 uker,men er også kaaaaald. Det er kaldt da, men mann og barn fryser ikke like mye som meg. Anonymkode: 9987b...43b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kicki_90 Skrevet 26. januar 2021 #3 Del Skrevet 26. januar 2021 (endret) Jepp, jeg var ekstrem kald en periode tidlig i graviditeten, fra rundt uke 5 til nærmere uke 10. Har bodd i to lag med ull på beina, ulljoggebukse, tynn og tykk ullgenser siden før jul omtrent, i tillegg til behov for to pledd om kvelden, et over skuldrene (med varme) og et over beina. Pledd over dyna i senga, pysjbukse og tynn ullgenser. Har ofte hatt en "varmeovn" (ungen på 1,5 år) oppi senga i tillegg. Er fortsatt kledd i det samme, både dag og natt, men har ikke lenger de "kald inn til margen" rundene, nå er det bare fordi det er kaldt ute. 😉 Varm dusj, rett inn i varme klær og under pleddet med noe varmt å drikke fungerte greit de dagene det stod på som verst. Jeg var sånn forrige graviditet også, men da litt senere i svangerskapet, derimot var det i ca samme sesong som nå. Endret 26. januar 2021 av Kicki_90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #4 Del Skrevet 26. januar 2021 Godt å høre vi er flere, hehe. Jeg gjorde også det i stad, varm dusj og rett i dobbelt lag med klær, pluss ullgenser. Ble omsider varm igjen 😊 Anonymkode: 1fec8...755 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå