AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #1 Skrevet 26. januar 2021 Jeg pleier å masturbere om kveldene. Jeg liker å gi meg selv en orgasme før jeg skal sove og jeg gjør det nesten hver kveld. Samboeren min liker det ikke, føler jeg. Han synes det forstyrrer ham når han skal sove, selv om jeg ikke bruker noe som lager lyd. Han sier ikke så mye, men kroppsspråket hans er ganske lett å lese. Om morgenen er det ikke det samme problemet for da sover han tungt. Hvis jeg våkner før ham, kan jeg fint bruke noe som lager lyd uten at jeg vekker ham. Jeg synes ikke det er noe galt i dette siden jeg ikke har noe "sprut" som søler til sengetøyet, slik menn risikerer å gjøre det. Jeg har sett noen tråder på forumet tidligere som handler om sånt som dette og det er alltid så mange meninger og uenighet. Rart, egentlig, for å gjøre sånt er vel noe alle gjør? Anonymkode: c340f...499 1
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 26. januar 2021 Hvorfor har dere ikke sex i stedenfor? Merkelige greier. Anonymkode: ef955...497 50
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 Populært innlegg #3 Skrevet 26. januar 2021 Jeg synes det er litt respektløst av deg å ha sex rett ved siden av noen som tydelig ikke synes det er greit. Helt fint og flott at du onanerer, men må du virkelig gjøre det rett ved siden av ham? Anonymkode: b18b5...0b4 87
Bamseklemmer Skrevet 26. januar 2021 #5 Skrevet 26. januar 2021 Hvis jeg har vist at du har likt det, har jeg nok blitt glad🥰 Det er bare så sinnsykt tennende å høre etter små lyder som neselyder, svelging, pust som øker, pust som holdes... Jeg hadde nok tredd en sokk over utstyret og klemt til meg en utløsning, null søl og spenning for begge... Jeg har tenkt på f.eks som i farmen med så mange som ligger sammen, hvem av disse har ikke sneket seg til en orgasme? Haha, det tror jeg er ganske mange, for de kan umulig være innpå gården på månedsvis uten egen tilfredstillelse😅
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #6 Skrevet 26. januar 2021 Jeg syns du burde gni musa di rett over trynet hans for å sjekke reaksjonen en gang. Gjerne rett i det samme han våkner, halla sjekk dette da! Anonymkode: 28f11...4f0 4
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #8 Skrevet 26. januar 2021 Skjønner ikke helt hvorfor du må gjøre det ved siden av mannen din når han ikke er med på leken? Her har vi sex sammen når vi ligger i samme seng. Det er selvsagt lov å tilfredsstille seg selv, men da som en del av sex-en, ikke som noe som bare den ene er deltakende eller interessert i å følge med på. Privat onanering gjør vi begge to på enerom. Jeg hadde nok ikke blitt sur om mannen onanerte mens jeg skulle til å sovne, men litt rart hadde det nok vært, tror jeg. Anonymkode: 21ee2...4d7 27
Gjest Chroma Skrevet 26. januar 2021 #9 Skrevet 26. januar 2021 Hvorfor ikke gå på badet, når han helt tydelig ikke liker det?
Jentegutt Skrevet 28. januar 2021 #10 Skrevet 28. januar 2021 Er han impotent ? når jeg hadde partner så runket jeg visst hun ikke orket sex på kveldene, visst du onanerer fordi han har et problem er det litt respektløst å gjøre dette foran han 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #11 Skrevet 28. januar 2021 Har du spurt han? Kan det være han vil være med..? Anonymkode: c4ca4...c14 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #12 Skrevet 28. januar 2021 Høres veldig veldig sært ut. Anonymkode: 6ed4d...bc2 2
Rims Skrevet 31. januar 2021 #13 Skrevet 31. januar 2021 Hørt på maken, her prøver eg få dama til å gjøre det, men ho gjør det aldri, og synes eg forstyrrer når eg runker. Bytte partner? bare brems for seksualiteten i forholdet med slike holdninger 3
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #14 Skrevet 31. januar 2021 Lol, hadde blitt så sur om dama ville onanere isteden for å ligge med meg. Anonymkode: d326d...7d6 7
mannfolket Skrevet 31. januar 2021 #15 Skrevet 31. januar 2021 On 1/26/2021 at 5:08 PM, AnonymBruker said: Jeg pleier å masturbere om kveldene. Jeg liker å gi meg selv en orgasme før jeg skal sove og jeg gjør det nesten hver kveld. Samboeren min liker det ikke, føler jeg. Han synes det forstyrrer ham når han skal sove, selv om jeg ikke bruker noe som lager lyd. Han sier ikke så mye, men kroppsspråket hans er ganske lett å lese. Om morgenen er det ikke det samme problemet for da sover han tungt. Hvis jeg våkner før ham, kan jeg fint bruke noe som lager lyd uten at jeg vekker ham. Jeg synes ikke det er noe galt i dette siden jeg ikke har noe "sprut" som søler til sengetøyet, slik menn risikerer å gjøre det. Jeg har sett noen tråder på forumet tidligere som handler om sånt som dette og det er alltid så mange meninger og uenighet. Rart, egentlig, for å gjøre sånt er vel noe alle gjør? Anonymkode: c340f...499 Din kropp og ditt valg, så får samboeren være tydelig hvis han er for eller mot dine hyrdestunder. 1
Gjest Paramount Skrevet 1. februar 2021 #16 Skrevet 1. februar 2021 Dersom han ikke liker det, og det er forstyrrende for han, bør du respektere det og finne andre tider og steder for å utføre handlingen. Men jeg må si jeg sliter voldsomt med å tenke så empatisk på hans vegne. Ikke en eneste promille av mitt eget DNA ville protestert dersom hun jeg sover med lå ved siden av meg og jobbet med sine søte små fingre der nede. Jeg ville blitt dysset i søvn med fantasier om at jeg kysset henne god natt og slikket hennes fingre.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #17 Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Lol, hadde blitt så sur om dama ville onanere isteden for å ligge med meg. Anonymkode: d326d...7d6 noen ganger vil man bare ha en kjapp orgasme så man kan sovne fortere og da er det bedre å ta seg av saken selv enn enn innpåsliten, tung mann som bruker sykt lang tid. Anonymkode: d7b67...6f1 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #18 Skrevet 1. februar 2021 Det hadde jeg likt veldig dårlig selv altså. Anonymkode: 6c48b...12f 6
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #19 Skrevet 1. februar 2021 Det er ufint å tvinge egen seksualitet på andre som ikke ønsker det. Han viser deg at han ikke ønsker det. Slutt. Gjør det et annet sted eller når han ikke er der. At andre hadde likt det, er irrelevant. Anonymkode: 4da58...4cf 14
Gjest padawan Skrevet 1. februar 2021 #20 Skrevet 1. februar 2021 Jeg synes også det er respektløst ovenfor partneren din at du må gjøre det ved siden av han så å si hver kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå