AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #1 Skrevet 26. januar 2021 Hva tenker dere når dere ser den kombinasjonen der? Ser ofte slike par og tenker på hva det er som gjør at disse finner hverandre, for kontrasten blir jo så stor? Omvendte roller også dessuten. Tror dere slike menn tenner på kvinnelig dominans? Anonymkode: 104fd...da3
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #2 Skrevet 26. januar 2021 Er en stor kvinne nødvendigvis dominerende? (I noe annet enn størrelse i forhold til en spe mann) Anonymkode: 8678b...03d 9
WhiteSwan Skrevet 26. januar 2021 #3 Skrevet 26. januar 2021 Omvendte roller? Jeg bryr meg ikke og tenker ikke noe spesielt når jeg ser sånne par. 6
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #4 Skrevet 26. januar 2021 Tenker nok at de passer sammen personlighetsmesdig da. Ikke no særlig utover det. Anonymkode: b80f6...a62 4
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #5 Skrevet 26. januar 2021 Man vil vel ha det man ikke har selv. Mange stygge menn som er opptatt av pene damer, feks. Fattige kvinner søker seg til rike menn. Store, høye menn vil ha en liten dame fordi det gjør at kjønnsorganet deres ser ekstra stort ut. Spedbygde menn vil ha rause kjærringer. Anonymkode: 2a78e...8d9 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #6 Skrevet 26. januar 2021 Jeg tipper hun mer enn ellers strever med å bli godkjent for sin smak enn folk som deg som lager tråder av sånt. Anonymkode: 1e0e7...ba1 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #7 Skrevet 26. januar 2021 Sjeldent å se sånt synes jeg. Ser stort sett par som matcher hverandre. Synes kanskje at jeg ofte ser veldig pene damer sammen med helt gjennomsnittlige menn da. Men stort sett ikke egentlig. Veldig maskuline type MC menn er ofte sammen med utadvendte og kraftige damer. Tynne menn med tynne og feminine damer. De som kan virke overfladiske utseendemessig er også sammen med damer som kan virke sånn osv... Anonymkode: 9c740...79f
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #8 Skrevet 26. januar 2021 Ok ? Eksen min var ikke høy, 175 eller noe. Og veldig assertiv. Kjenner også høye damer som er forsiktige av seg. Anonymkode: bcd31...57e 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #9 Skrevet 26. januar 2021 Jeg tenker mest at det er patetisk å tro at man bare har noe felles med " egen størrelse" . Og så tenker jeg at det er trist at verden er så utseendefiksert at det som står i TS i det hele tatt er et spørsmål. Det viktige er at folk har det bra sammen. Anonymkode: 791eb...8a7 4
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #10 Skrevet 26. januar 2021 Jeg synes det er utrolig fint å se par som kanskje ikke er innenfor samfunnets «ideal.» Personlig er jeg selv heller ikke innenfor «normalen,» dog på motsatt måte. Jeg blir så glad over at det ikke er noen begrensning, spesielt for sånne som meg, som ikke kommer innenfor «normalen.» Anonymkode: 04814...0b4 3
Gjest Alterego666 Skrevet 26. januar 2021 #11 Skrevet 26. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Tror dere slike menn tenner på kvinnelig dominans? Dine venner spekulerer i sexlivet ditt også og starter diskusjonstråder om deg på nettet.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #12 Skrevet 26. januar 2021 5 hours ago, AnonymBruker said: Hva tenker dere når dere ser den kombinasjonen der? Ser ofte slike par og tenker på hva det er som gjør at disse finner hverandre, for kontrasten blir jo så stor? Omvendte roller også dessuten. Tror dere slike menn tenner på kvinnelig dominans? Anonymkode: 104fd...da3 Tenker igrunnen mest om sånne som deg jeg..... Anonymkode: 10940...38b
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #13 Skrevet 26. januar 2021 Min mann var veldig spe og tynn før, og er også forholdsvis lav. Hans ekskone var omtrent like høy som han og veide nesten det dobbelte av han. i begynnelsen av vårt forhold spurte jeg om han foretrakk større damer fremfor veldig små slik som meg fordi jeg var usikker. Han sa at han var lei spekulasjonen i det, og sa at ja, hun var stor, men jeg falt for personligheten hennes, humoren og alt det der. Han har vært sammen med mange ulike typer damer før, rent utseendemessig. jeg tror virkelig noen menn ikke er så overfladiske som folk tror. Hvorfor skal ikke en mann falle for en personlighet fremfor utseende? btw; eksen til min mann er veldig, veldig pen, og hun kler seg også veldig pent. Man er ikke sjuskete selvom man er stor. Anonymkode: 10520...a4d 4
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #14 Skrevet 26. januar 2021 Alterego666 skrev (49 minutter siden): Dine venner spekulerer i sexlivet ditt også og starter diskusjonstråder om deg på nettet. 😄 Anonymkode: 1ed74...e48
Hoppetaujenta Skrevet 26. januar 2021 #15 Skrevet 26. januar 2021 Jeg blir glad av å se "annerledespar" og tenker over hodet ikke på hva de måtte drive på med i privaten, akkurat som at jeg heller ikke tenker på det temaet i det hele tatt når andre folk er et par, uansett. Lykke til på ferden sier jeg og måtte de slippe å møte på for mange neandertalere med motforestillinger og vranglære nettopp fordi de skiller seg litt ut. 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #16 Skrevet 26. januar 2021 Jeg skjønner ikke hvorfor man skal tenke noe som helst om det. Det viktige er at de vil være sammen. Noen har alt for mye fritid når de sitter og tenker på slike ting. Anonymkode: baa4d...2df 6
Lothlorien- Skrevet 28. januar 2021 #17 Skrevet 28. januar 2021 Jeg synes bare det er koselig at de har funnet hverandre, samme jeg synes om andre par. 1
Pås Skrevet 28. januar 2021 #18 Skrevet 28. januar 2021 Jeg tenker ingenting! Lurer på hva folk tenker om at jeg er mye tjukkere enn mannen min? Not!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå