Gå til innhold

En på kiwi som jobber i kassa og stanken er helt jævligt

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er relevent opplysning fordi han forstår veldig dårlig norsk, og prøve og forklare han noe eller spørre om noe er umuligt, da blir du henvist til en annen person.

Har ingenting med rase å gjøre om det er det du prøver og få frem her. 

Anonymkode: 609c5...8e3

og ja jeg er ts, men skriver fra mobilen og den er tydligvis logget inn på en gammel bruker jeg hadde før

Anonymkode: 609c5...8e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En på «min» Kiwi lukter også helt fryktelig. Det er trist at ikke sjefen har sagt det til han. Han er også fra et annet land, men snakker greit norsk. Synes de fleste på min kiwibutikk er flotte mennesker, men som sagt lukter noen av dem litt vondt. Og spesielt den ene. 

Her om dagen var jeg på Kiwi og han satt i kassen. Da jeg skulle sette varene i pose var lukten av han på en måte fanget mellom pleksiglassene som jeg også var inni, et par meter unna. Det var helt jævlig og jeg måtte bare holde pusten og løpe derifra. 

Synes det er trist på hans vegne at ingen forteller han det. Jeg som kunde kan jo ikke ta det opp. 

Anonymkode: eecab...48f

• Liker 1
Skrevet

Har to stinkyer på min nærbutikk, begge gutter fra Midtøsten. Stanker svette flere meter unna. Hår fremstår stelt, men det virker ikke som de har hørt om deo... Jeg bruker utelukkende selvbetjeningskasse når jeg ser dissse to i kassa.

Anonymkode: dfdd2...11b

• Liker 1
Skrevet

Skulle kjøper bleier på Kiwi i går. Mens jeg stod der tenkte jeg å kjøpe noe babysåpe også, men han som stod å pakker ut varer luktet så sinnsykt svette at jeg måtte komme meg bort derfra. Synes det er veldig rart at sjef/kollegaer ikke sier fra om dette.. Får ikke lyst å handle der noe mer akkurat.

Anonymkode: 66c7d...e87

Skrevet

Det er kun KIWI som nevnes her av butikker. Kanskje KIWI foretrekker ansatte med litt duft? 

Anonymkode: 36fb7...a04

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er kun KIWI som nevnes her av butikker. Kanskje KIWI foretrekker ansatte med litt duft? 

Anonymkode: 36fb7...a04

Min svettebutikk er rema

Anonymkode: dfdd2...11b

Skrevet

Jeg jobber på sykehjem, og her får vi ikke lov til å være skitne, må sette opp langt hår eller ha hestehale/flette, ikke bruke parfyme, ikke lukte røyk av uniform. Alltid ha på ren uniform. 

Så vil tro kollegaer og sjefer vil merke det samme og si ifra? 

Anonymkode: 3a6fe...3e4

Skrevet

Ha litt tålmodighet. Mange dagligvarekjeder har avtaler om å ta imot folk fra NAV på tiltak som trenger arbeidspraksis. Det er naturlig at disse lukter strammere enn ordinære faste ansatte. 

Anonymkode: bb81d...9e7

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ha litt tålmodighet. Mange dagligvarekjeder har avtaler om å ta imot folk fra NAV på tiltak som trenger arbeidspraksis. Det er naturlig at disse lukter strammere enn ordinære faste ansatte. 

Anonymkode: bb81d...9e7

Jeg luktet ikke vondt når jeg var nav-praktikant 😅 er dette en ny greie ?

Skrevet

Ryddet for avsporinger.

Edie, adm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...