Stilleommeningene Skrevet 26. januar 2021 #1 Del Skrevet 26. januar 2021 Jeg tok progesteronprøve cd 21, som var fredag. Har prøvd å bli gravid siden juni, men med en sjømann så har jeg ikke fått lagt inn aksjer annenhver el. Har ennå ikke fått svar, men lurer på om noen vet om denne prøven viser om en har blitt gravid også? Har en liiiten følelse på at det kanskje satt denne gangen, da jeg har hatt litt på og av symptom. Haha, lov å håpe😊 tar såklart test selv, men bruker alltid å vente til ikm før jeg begynner med det for å unngå flere skuffelser enn nødvendig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #2 Del Skrevet 26. januar 2021 Jeg fikk bare beskjeden "progesteronnivå indikerer at eggløsning har skjedd". Ble gravid på den, men fikk altså ikke noe bekreftelse av å måle progesteron så tidlig Tror jeg tok blodprøve CD22 eller 23. Anonymkode: 69b57...278 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stilleommeningene Skrevet 26. januar 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 26. januar 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg fikk bare beskjeden "progesteronnivå indikerer at eggløsning har skjedd". Ble gravid på den, men fikk altså ikke noe bekreftelse av å måle progesteron så tidlig Tror jeg tok blodprøve CD22 eller 23. Anonymkode: 69b57...278 Ok😊 blir spennende å se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #4 Del Skrevet 27. januar 2021 Aldri ta progesteron blodprøve via fastlegen. Kun via gynekolog. Min fastlege tolket ikke resultater riktig. Anonymkode: 320f6...0f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stilleommeningene Skrevet 28. januar 2021 Forfatter #5 Del Skrevet 28. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 27.1.2021 den 21.22): Aldri ta progesteron blodprøve via fastlegen. Kun via gynekolog. Min fastlege tolket ikke resultater riktig. Anonymkode: 320f6...0f5 Har en fantastisk dyktig fastlege. Føler han vet hva han holder på med, om ikke henviser han med til noen som vet😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #6 Del Skrevet 30. januar 2021 Hvordan gikk det?:) er faktisk i akkurat samme situasjon nå.. Anonymkode: fe67d...531 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stilleommeningene Skrevet 31. januar 2021 Forfatter #7 Del Skrevet 31. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvordan gikk det?:) er faktisk i akkurat samme situasjon nå.. Anonymkode: fe67d...531 Fikk svar på e-portal, sto det var fine verdier og det hadde vært eggløsning😊 så sto alle verdiene under. Husker ikke alle, men progesteron var 51. Testet negativt nå på fredag. Ikm nå idag/igår, lørdag altså. Bruker å få mens hver fjerde lørdag uten unntak men ikke denne gangen. Kom litt brunt utflod, men ingen mens. Så krysser alt jeg har for det klaffa nå😄 får nye tester like over helgen så får se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #8 Del Skrevet 31. januar 2021 Så spennende! Jeg fikk progesteron på 50- har ikke hørt noe fra legen men regner med at dette da er fin verdi! Venter mensen i midten av uka- krysser fingrene for at den ikke kommer! Ønsker deg masse lykke til - høres jo lovende ut:) Anonymkode: fe67d...531 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stilleommeningene Skrevet 31. januar 2021 Forfatter #9 Del Skrevet 31. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så spennende! Jeg fikk progesteron på 50- har ikke hørt noe fra legen men regner med at dette da er fin verdi! Venter mensen i midten av uka- krysser fingrene for at den ikke kommer! Ønsker deg masse lykke til - høres jo lovende ut:) Anonymkode: fe67d...531 Nervepirrende tider! Lykke til😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå