Gå til innhold

Bruker du ullsokker på vinteren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går med tykke ullsokker på vinteren, og tynne ullsokker. Andre som gjør det og?

Anonymkode: ad5e1...d9c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er da helt vanlig?

Anonymkode: af00a...9a3

• Liker 1
Skrevet

Nei jeg bruker varme tøfler

Skrevet
Aragorn ll Elessar skrev (5 minutter siden):

Nei jeg bruker varme tøfler

Hvis du skal ut da?

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja, det er da helt vanlig?

Anonymkode: af00a...9a3

Vet om de som bruker vanlige bomulls sokker året rundt. gjorde det da jeg var yngre og. Men nå er jeg over 40 år og begynt å bli gammel og grå. 

Skrevet

Bruker stort sett tynne ullsokker hele vinteren. Varme sko i tillegg om  jeg skal ut.

Anonymkode: d90e8...df8

• Liker 2
Skrevet

Ja, de må helst være strikket for hånd. 

Skrevet

Nei, bruker bare bomullsokker. Kan ikke fordra ull, synes det klør og stikker så fælt, spesielt på føttene. 

Anonymkode: 3e985...661

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg går med tykke ullsokker på vinteren, og tynne ullsokker. Andre som gjør det og?

Ja, gjør det egentlig hele året :) I alle fall under 15 grader. Som vil si ca. 358 dager i året ;) 

Anonymkode: f69cf...adf

• Liker 3
Skrevet

Jeg bruker bomullssokker når jeg er på jobb, da er jeg ut kun et par meter mellom hjem og kontor og det er ikke kalde vintre her jeg bor.

Når jeg er ute å går tur bruker jeg ullsokker.

Anonymkode: 3f9d0...c37

Skrevet

Bruker i grunnen ullsokker hele året. Dvs. om sommeren går jeg for det meste barbeint, men jeg ha på sokker så blir det tynne ullsokker da også. 

Skrevet

Jeg bruker tynne eller halvtynne ullsokker på vinteren. Og godt forede vintersko med tykke, isolerende såler.

Tykke ullsokker er jeg ikke noe glad i, verken kjøpte eller hjemmestrikkede. Synes de hjemmestrikkede blir for grove, og både kjøpte og hjemmelagede gjør at det blir ubehagelig klumpete i skoene. 

Skrevet

Stort sett varm strømpebukse i ull eller fleece hele vinteren under buksa ute.

Bare strømpebuksa inne.

Men er det ekstra kaldt, så har jeg enten ull eller slike frotesokker ala "Heat holders" utenpå. 

Skrevet

Bruker ikke sokker, går stort sett barbeint hele året, bruker tynne strømpebukser innimellom.

Skrevet

Bruker bare hengs

Anonymkode: 0a5a8...069

Skrevet

Jeg bruker dem året rundt, jeg ;) Kanskje ikke et par uker i august. Veldig frysen av meg.

Anonymkode: c571b...9f7

Skrevet

Jeg er nødt å ha på meg ullsokker inne og for det er så kaldt ute, går med tykk genser inne og. Redd for å bli kald og syk.

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Selvfølgelig, ellers hadde jeg fryst på bena. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Bruker bare hengs

Anonymkode: 0a5a8...069

hengs? hva er det

Skrevet

Bare hjemme de få gangene jeg fryser på føttene. Stort sett går jeg barfot hjemme, og med tynne ankelsokker ellers. Hender jeg går ut døra uten sokker også. Skoene mine er gode og varme, så blir ikke frossen på tærne.

Anonymkode: 235fe...2cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...