Gå til innhold

Skal få tilbake eksen, ønsk meg lykke til!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette var virkelig mannen i mitt liv. Mye tull og uviktige ting førte til at han gjorde det slutt. Etter noen måneder tok jeg kontakt og han snakket til meg som en angrende hund, men var naturligvis skeptisk. Vi holdt kontakten hver dag i flere måneder etter dette, han var varm og snill og pratet bare med meg. Helt plutselig fikk han kalde føtter og ghostet meg. 

Vi ha ikke snakket på to måneder, han er på tinder og jeg ser han er blitt veldig aktiv på sosiale medier, og ser han følger en ny jente jeg tror han snakker med.

Vet dette er long shot, men man må kjempe litt for kjærligheten tenker jeg. 

Skal ta kontakt, håper han har savnet meg. skal gjøre alt jeg kan for oss. 

Ønsk meg lykke til! Dette betyr mer for meg enn noe annet. Håper jeg kommer tilbake med positiv oppdatering ❤️ 

Anonymkode: 3ac28...353

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra! Gå for det! Lykke til :) 

Anonymkode: d35bc...c6a

• Liker 2
Skrevet

Lykke til!

Men hvordan kjemper man for kjærligheten?

Anonymkode: bb4b5...5cf

• Liker 1
Skrevet

Jeg er villig til å vente mange mnd’er pga karantener for å få treffe forhåpentligvis mannen i mitt liv❤️. Hvis begge har samme ønske så vil alt funke. 

TS jeg vil råde deg til å ikke ta kontakt først. La han ta kontakt ellers risikerer du å bli ghosta igjen. Du må la han komme til deg. 
Uansett lykke til☘️

Anonymkode: 5f1da...fb9

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Lykke til!

Men hvordan kjemper man for kjærligheten?

Anonymkode: bb4b5...5cf

Tar kontakt/initiativ? Legger seg selv på et fat? Prøver? Blottlegge seg? Ikke holde noe tilbake? Gå for det? 

Anonymkode: d35bc...c6a

Skrevet

Liker at du vil kjempe for kjærligheten. Hvordan skal du gå frem? Gi oss gjerne litt oppdateringer underveis om hva du skriver i meldinger. 

Anonymkode: 2513c...acb

• Liker 1
Skrevet

Skulle gjerne vente og håpt på at han tok kontakt, men vet han er for "stolt" (redd for å bli avvist?). Han har mange gode kvaliteter, men han er også impulsiv, handler på følelser osv, og jeg tror han ghostet meg på en dårlig følelse, og nå ikke tør å komme tilbake i frykt for å bli avvist.

Det letteste for meg er å ikke ta kontakt, ikke blottlegge meg, vente og håpe. Men man må gå etter det man vil ha. Noen må ta kontakt. Stoltheten og selvtilliten min har fått seg et slag og sier "ikke gjør det". Men hvis jeg ikke prøver får jeg heller aldri vite. Det er bedre å vite at jeg har gjort alt jeg kan. Det er ubehagelig, og jeg strigråt de to foregående dagene fordi jeg er så redd for reaksjonen. Hva om han ikke vil ha meg? Hva om jeg ikke engang får svar? Hva om han ikke tenker på meg og er forelsket i denne jenta?

Men hva om han har savnet meg, hva om han blir glad for å høre fra meg, hva om denne jenta bare er oppmerksomhet?

I første omgang skal jeg bare ta kontakt, åpne slusa sånn at han forhåpentligvis tør å ta kontakt også hvis det er noe han vil. Skal ikke presse han opp i et hjørne, men lokke han ut. Sånn at han forhåpentligvis også føler at det er hans ide, ikke bare noe jeg vil. 

Er så spent! Grugleder meg veldig. 

• Liker 2
Skrevet

Hvis han har avvist deg 2 ganger er det kanskje mer formålstjenlig å finne ny mann?

Anonymkode: 0f5d0...87f

• Liker 14
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Skulle gjerne vente og håpt på at han tok kontakt, men vet han er for "stolt" (redd for å bli avvist?). Han har mange gode kvaliteter, men han er også impulsiv, handler på følelser osv, og jeg tror han ghostet meg på en dårlig følelse, og nå ikke tør å komme tilbake i frykt for å bli avvist.

Det letteste for meg er å ikke ta kontakt, ikke blottlegge meg, vente og håpe. Men man må gå etter det man vil ha. Noen må ta kontakt. Stoltheten og selvtilliten min har fått seg et slag og sier "ikke gjør det". Men hvis jeg ikke prøver får jeg heller aldri vite. Det er bedre å vite at jeg har gjort alt jeg kan. Det er ubehagelig, og jeg strigråt de to foregående dagene fordi jeg er så redd for reaksjonen. Hva om han ikke vil ha meg? Hva om jeg ikke engang får svar? Hva om han ikke tenker på meg og er forelsket i denne jenta?

Men hva om han har savnet meg, hva om han blir glad for å høre fra meg, hva om denne jenta bare er oppmerksomhet?

I første omgang skal jeg bare ta kontakt, åpne slusa sånn at han forhåpentligvis tør å ta kontakt også hvis det er noe han vil. Skal ikke presse han opp i et hjørne, men lokke han ut. Sånn at han forhåpentligvis også føler at det er hans ide, ikke bare noe jeg vil. 

Kan hende at han har gått videre med livet sitt og det burde du også. 

Anonymkode: 8a1ff...8d0

• Liker 7
Skrevet

Lykke til!! Please please please oppdater oss! *følger tråden*

Anonymkode: 566ef...eaf

• Liker 1
Skrevet

Det skal jeg! :) 

Er så spent selv, blir enten å ta kontakt i kveld eller i morgen! Så hyggelig at du vil følge tråden @anonym :) 

• Liker 1
Skrevet

Heiaaa

Anonymkode: 566a1...56b

• Liker 1
Gjest Smeltemann
Skrevet

Om du har vært idiot til han så er det ikke rart han er skeptisk til deg.

Håper han tenker seg godt om før han eventuelt slipper deg inn i livet ditt igjen.

Skrevet

@Smeltemann Har ikke vært "idiot" eller gjort noe utilgivelig som utroskap eller lignende, men pleide ikke forholdet nok slik at følelsene forsvant, hadde gjort ting annerledes i etterkant hvis jeg hadde visst hvordan han følte det. Var nok begges feil :) Jeg trodde det gikk bra og gjorde ikke nok, og han kommuniserte ikke følelsene sine :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Du har ingenting å tape på å ta sjansen, blottlegge deg.  Men regner med du også er forberedt på at du kan bli avvist, selv om blottlegger deg totalt.

Mye bedre å ta sjansen, enn å for fremtiden angre og tenke hva om!

Lykke til!

• Liker 2
Skrevet

@*Mocca* Jeg er ikke forberedt på å bli avvist, jeg forsøker å tenke rasjonelt at han kommer ikke løpende tilbake. Det blir ikke noen romantisk film. Men jeg tror uansett ikke jeg klarer å la vær å være håpefull. At selv om jeg forsøker å legge lista lavt har jeg høye forhåpninger likevel. 

Min største frykt er at han har kommet for langt over meg til at det er noen vei tilbake. Men jeg må bare prøve

• Liker 1
Skrevet

Hvordan skal du sette inn støtet? Sender deg gode tanker!

• Liker 1
Skrevet

@udiskutert Tanken er at han selv må føle at han vil ha meg tilbake. Det blir ikke et "støt". Jeg skal forsøke å opprette kontakt og minne han på at det er hyggelig å prate med meg, i stedet for å skremme han bort med en stor kjærlighetsgest. Selvfølgelig vil jeg skrive det lange brevet om at jeg er villig til å gjøre ALT. Men det er ikke attraktivt. I stedet lage god stemning mellom oss, og forsøke å få han til å føle at det er han som kontakter meg osv. Trenger at han ser meg som noe han er villig til å jobbe for igjen. 

• Liker 1
Skrevet

Har du ennå ikke skrevet til han? 

Anonymkode: 2513c...acb

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

@*Mocca* Jeg er ikke forberedt på å bli avvist, jeg forsøker å tenke rasjonelt at han kommer ikke løpende tilbake. Det blir ikke noen romantisk film. Men jeg tror uansett ikke jeg klarer å la vær å være håpefull. At selv om jeg forsøker å legge lista lavt har jeg høye forhåpninger likevel. 

Min største frykt er at han har kommet for langt over meg til at det er noen vei tilbake. Men jeg må bare prøve

Mente det absolutt ikke som om jeg regner med at du blir avvist, bare om du er "forberedt" på både positivt og negativt resultat.

Synes det er topp å gå etter det man vil ha, istedenfor å angre på at man ikke prøvde 👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...