Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Frisøren min sa at nå kommer krøllene! Og hun mente at jeg burde utnytte at jeg har fall i håret. Jeg trodde krøller var på vei ut igjen nå, og glatt hår på vei inn. Ikke at det spiller så stor rolle da... Men er det noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Splitter Pine
Skrevet

Min frisør sa også at krøller er på vei inn i gjen. Flott for meg siden jeg har krøller. ;)

Skrevet

På tide at jeg leter frem litt styling og får liv i krøllene mine igjen da (jeg har gredd dem ut og ikke gjort noe for å ha liv i dem en stund jeg nå da, så da har jeg bare "godt med fall", men litt lek med håsrkum og spray, så har jeg nok masse krøller igjen ja...)

Men det er mer "jobb" med det da... Spørs om jeg gidder følge moten...

Skrevet

Så fint da :) Da er det bare å klemme frem krøllene. Mener jeg leste en plass at de var på vei ut igjen, etter å ha vært "inne" i sommer, men satser på at det ikke stemmer da :)

Skrevet

Min frisør fortalte meg også det! Men så hadde hun selv veldig rett hår, og jeg mistenker at alle menensker er missunelige på det de ikke har selv. Før var jeg veldig misfornøyd med å ha fall i håret og fønet det ut hver dag. Gjett om det slet på håret! Nå gidder jeg ikke gjøre noe med håret, og det krøller seg helt naturlig.

Så ikke bry deg om moten. Naturlige krøller ser alttid pent ut. Permanentkrøller er det annerledes med...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...