Gå til innhold

Ville du ha satset alt... hvis drømmen din blir oppfylt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en drøm.

De siste 5 årene har jeg strevd og jobbet hardt mot målet mitt. Min største drøm som er å drive, egen liten bedrift som jeg kan leve av. I løpet av de siste fem årene har jeg startet og mislyktes. Lært og blitt klokere. Og til tross for at det har gått fem år og jeg har strevd litt med å nå målet mitt - så har jeg fortsatt samme drømmen. Jeg virkelig vil dette. Jeg virkelig elsker dette.

Nå er det slik at jeg er så nær ved å lykkes. Jeg vet akkurat hva jeg må gjøre. Jeg har de rette folkene til å jobbe for meg. Jeg vet akkurat hvilke feller jeg ikke må gå i. Og jeg VET - at dette er etterspurt på markedet og salg ikke er ett problem. (uten å røpe hva jeg jobber med).

Men, jeg mangler konkret 30,000,- Bankene sier nei - da jeg har lån der fra før av. Uten disse 30.000,- går det ikke. Derfor vurderer jeg å selge min bil og min dyrebare macbook pro. Denne kapitalen på 30.000 er til lokal leie + transport av varer. 

Ville du ha gjort det samme? Jeg mener hvis du virkelig har en drøm, virkelig noe som du brenner for. Ville du ha satset alt - uten å risikere personlig økonomi. Men liksom ved å gi slipp på noe, for å få lykkes i det som du egentlig brenner for?

Anonymkode: edb5c...1ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...